• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag

Henshaw

Galley Slave
Medlem
Da er det ferie og man sitter på Oslo S og venter på flytoget. Slagplan for å komme seg til New York på ID er lagt så får man se hvor langt ned i alfabetet man må før man finner en som funker.

Nest siste dag av ferien før TG tar oss hjem natt til torsdag. Nå er det shopping som gjelder så man får brukt opp resten av reisebudsjettet. God dag ønskes fra Bangkok.

God "morgen" fra New York JFK sitter og venter på flyet som tar oss til London. Masse trafikk her om dagen :-) Ha en fin tirsdag videre ;)

God formiddag fra Thai Royal First Lounge i BKK. Ferien over for denne gang, skal hjem via FRA med TG922 i First. A346 dagflight, men skal vel overleve:) Ha en fortreffelig dag!

God morgen fra Oslo. Grått i dag og straks går turen til den "yttre provinsen", så får jeg satse på jeg ikke må innen HQ på Prærien i ettermiddag og kan heller ta satse på en mer normal arbeidsdag. Kroppen tar neppe skade av litt fysisk fostring i kveld. Dog i går glemte jeg å spise middag mellom slagene, så jeg legger i hvertfall ikke på meg. Ha en fin dag

Da er det ferie og man sitter på Oslo S og venter på flytoget. Slagplan for å komme seg til New York på ID er lagt så får man se hvor langt ned i alfabetet man må før man finner en som funker.

Lykke til, høres sikkelig morro ut å knokle med slikt!

Gjeeeesp fra busslinje 435, bikkja til opphavet er hos mine hender mens de togloffer i Europa så jeg møter på jobb til vanlig tid i noen uker nå. Å måtte stå opp tidligere er helt uaktuelt så da tar jeg heller en senere buss :p

Dagen avsluttes med nok en befaring på Oslo S, så får vi se hva kvelden bringer :)

Ha en fin dag!

UUuuuuuurk fra det Sørlandske!

Trøtt som en strømpe, forkjølelsen sitter i kroppen enda men jeg er tross alt delvis våken og kommet meg på jobb. Månedsavslutning er i full gang og mye som skal gjøres. Vurderer tross det å sove lunsj i dag.

Ingen øvrige planer for dagen. Heldigvis.....

Er det helg snart???

Jaja da sitter man her og glor da, riktig nok et annet sted enn OSL, da man kom seg med den fulle flighten med rødt tryne. Prognosene for neste er klart hyggeligere og går til samme flyplass som barteki flykter fra

Hikk… God ettermiddag fra Dubai.. Her sitter man på kontoret igjen etter en meget god og alt for stor sommerlunsj på sjømannskirken. Hyggelig å ta seg tid til en gang i blant og plutselig kom sommerfølelsen (41 i skyggen i dag hjelper jo litt det)

Kvelden skal brukes til svømming og grilling.

Nyt dagen.

G'mooorgen, ja! Her i vestsørøst har det kommet litt nedbør, så malingprosjektet får nok en liten forsinkelse. Skal nok få fullført rekkverkene dog.. Mer bulder og brak spås fra lunch og utover, så det blir nok en kort 'arbeidsdag'. Men det er jo ferie .......

På den mer seriøse siden er Svigermor varslet på inbound .....

Vurderer forøvrig gjeninnsettelse av prosjekt CoreMOW - eller MOW4Excellence, som det vel vil bli hetende nå ...?

Last edited:
Da er man trygt plassert i barndomshjemmet og solen titter frem etter litt regn. Sitter og funderer på en løpetur med eldstejenta. Dagens høydepunkt blir jordbær fra Aaby.

God ettermiddag fra MF Kvinnherad. Snart fremme, kjenner at det skal passe bra med et par øl om litt....

Ha en fin en forumister :)

Dette ID greiene går strålende, ankommer faktisk før reisekamerat, men riktignok på en annen flyplass. Ellers har man pga vind endt opp på en rimelig sydlig rute, med overflygning Paris og passering syd for UK. Det betyr lite fasinerende landskap å se på ut av vinduet. Jaja, champisen er nå i orden :)

God tirsdag morgen
Sitter ute og nyter en trippel Latte fra Blackbird mens småfuglene synger, her på Bainbridge er det godt for både små fugl og oss mennesker, folk tar vare på hverandre. Den lille Italienerinnen er på vei for å holde InterCultural Training for Boeing ansatte. Ha en god dag og ta litt ekstra vare på medmenneskene i dag - alle fortjener det.

Vurderer forøvrig gjeninnsettelse av prosjekt CoreMOW - eller MOW4Excellence, som det vel vil bli hetende nå ...?

MOW4Excellence Next Generation, vel?

Tilbake fra jobb og gym, merker det tynnes ut i rekkene på jobb, selvom det fortsatt er mye aktivitet med kvartalsavslutning osv. Neste uke derimot er jeg nok mer alene på kontoret, og skal virkelig få ting unnagjort!

Tilbake fra jobb og gym, merker det tynnes ut i rekkene på jobb, selvom det fortsatt er mye aktivitet med kvartalsavslutning osv. Neste uke derimot er jeg nok mer alene på kontoret, og skal virkelig få ting unnagjort!

Tidlig tilbake fra jobb? Kom tilbake nå og opp igjen i morgen :) Digg, alt er så utrolig lett med dagslys nesten hele tiden. Er helt alene de neste 3 ukene, blir episk digg!

Back