Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Om det ikke blir streik, stoerre vulkan utbrudd, snestorm er jeg hjemme i morgen ettermiddag……maa nok kjoepe ny Gressklipper - selvfoelgelig e-Mover (ikke les e-MOW)
... uansett blir det besoek i en kantine som har verdens beste smaa konfekt biter med lakris og det er lov ta mer enn 1 ! Her er mange biter igjen for Elefanten har ikke oppdaget denne kantinen.
God dag fra havet.
Intet å skrive hjem om. Siste fulle vakt i dag.
Halv dag i morgen.
Stopp i helikoptertrafikken offshore i Sør Norge fra midtnatt
MOW går på skotsk myrvann. Ikke batteri. Mer miljøvennlig.![]()
Husker godt min første generasjons elektriske gressklipper (med ledning) som jeg tok med meg fra Atlanta til Bainbridge Island. Gresset i Atlanta var no match, men gresset på Bainbridge tok EN kikk på klipper’n min, lo høyt, krummet ryggen og viste seg uslåelig. Så da var det bare å anskaffe noe mer robust. Men dagens eKlippere har nok litt mer punch ..![]()
Lounge med lakriskonfekt? Jeg konverterer tvert. OSLounge?
Lounge med lakris…..hva slags straff er det?
Vennligst fortell hvilken Lounge du snakker om her?
Det kommer kanskje an på hvor i havet du er?![]()
Jeg er der det skjer: [emoji857][emoji857][emoji857]
FQTV
Stakkars deg, da får du kanskje en uke ekstra på jobb ufrivillig.
Det burde vaere enkelt aa gjette ut i fra teksten i innlegget mitt, spesiellt er det et «clue» du ikke finner andre steder i Europa..![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.