• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God lørdag fra Ris

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbenken hjemme på Ris. Kaffe, sjokolade, papiraviser og forum i et stille hus er slett ikke feil. Om noentimer blir det noen ærender og en tur til Ahus. Sjømat i kveld også…men i dag fyller vi på med gjester rundt bordet. Ha en fin en…og har du lyst på en gammel pokal eller et diplom fra skirenn på Kolbotn på 80-tallet er det bare å skrike ut.

God lørdag fra CPH. Man slipper ikke unna ny security fra Sør Korea. Greit å vite. I følge ChatGpt er Sør Korea på lista over Eus ja land hvor man ikke trenger det men der tok visst ChatGpt feil. Nei nå blir det å vente på Osl flyet. Sas crewet i natt var så som så , de var bedre på vei til.

Morn fra Tønsberg. Manflu er på vikende front, og alle har sovet godt, lenge og natten gjennom, så helgen starter bra.
Lite planer for helgen sånn egentlig

Mornings fra Asker. Været innbyr ikke til de helt store utendørsfristelsene, men eldstemann og hans overnattende kamerat må ut å luften i løpet av dagen. Minstemann får jeg sent på 1,5 times hockeytrening. Og apropos det, så vurderes det sterkt en tur på Jordal i ettermiddag. Før det blir kone og vin i kveld. Ha en fin dag.

God morgen. Rekker ikke trim før jeg vistnok skal til en medisinmann. Skulle heller vært på langrenn, men man må vel tilpasse seg familielivet.

Kanskje jeg får til noe i ettermiddag.

God morgen fra Knausen. Vi sovnet på sofaen og rakk god morgen posten fra EB før vi gikk opp å la oss. Nå er frokosten ferdig og det blir nok en del alpin-Uber, tennis-enkemann og marka-tur før mexe-mat servering som er bestilt 18.30.

IMG_0620.webp

God dag fra Lillestrøm. Her har vi kost oss med laaaaang lørdag formiddag.

I dag ryker vel juletreet også, tenker jeg. Må bare lage litt brunsaus først

Ha en best lørdag

Back