• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Bra tirsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Bra med søvn i natt - definitivt etterlengtet. Snart klar for turen opp til toppen av byen og dagens oppgaver. Ettermiddagen og kvelden byr på ledelse av et styremøte. Men først en kopp kaffe til…

Morn fra Tønsberg. Nytt tilfelle av roping på elgen i heimen, heldigvis er hun voksen nok til å håndtere det selv.
Det skal jobbes, og forhåpentligvis blir ikke dagen min noe mer spennende enn det...

Best tirsdag fra «hytta» Eagle Crest Resort Bend Oregon-dro litt tidlig for å unngå snestormen som er spådd i morgen over Mt.Hood passet. Utenfor sildrer fjell bekken-stjerne himmelen er fantastisk 🤩

God morgen fra Sola, snart Forus. Kursing med litt møtevirksomhet også opp til Trd i kveld.

Det er ko masse Black Friday tilbud og jeg kan melde om at IHG hotellene i LA har akkurat samme priser som for to måneder siden.

Mornings fra L1. Det skal kontoreres litt i dag og. Også må barn sendes på både hockey og fotball, og jeg bør også få løftet litt skrot. Kan ikke bare løpe. Ha en fin dag.

God morgen fra Athen. Joggetur langs sjøen og litt gym er unnagjort. Så er det vel copy/paste av gårsdagen selv om jeg tviler på at maten på middagen overgås.

Attachments

• IMG_8120.webp
    IMG_8120.webp
    191.2 KB · Views: 1
God morgen fra Brussel. Den belgiske nasjonalsporten streik praktiseres tre dager denne uken. Heldigvis gaar det noe offentlig transport, men det er trangt om saligheten ombord. Flyplassene i Brussel og Charleroi er helt stengt imorgen for avganger og kun begrenset trafikk for innkommende fly.

God morgen fra daghjemmet på Gaustad. Her er det kontoreres det så tastene spruter, og alt det jeg ikke har solgt men som jeg hadde sagt jeg skulle klare å selge har nå blitt fysisk flyttet og plassert bak og rundt kontorstolen min. Så nå må jeg snart selge det for kunne bevege meg rundt.

Heldigvis har jeg kaffe.

Ha en super tirsdag

God eftan fra et solskinnende Skaun!

-3 grader og snø utenfor, veldig pent akkurat nå!

Koffertene er pakket og klare, MIA venter i morgen tidlig. Håper SAS sitt crew er i god form, og at kokken har funnet på noen annet enn det de serverte til LA forrige måned.. hehe.

Èn uke med litt varme på skrotten funker bra det. Besøke Sun Life Stadion (VM skal ha flere kamper der), samt booke ferdig neste sommers hjemmekontor og transport.

Kona blir med denne også, så vi skal få kost oss i tillegg til det forefallende som skal gjøres! :) Er jo tross alt Black Friday!

Kos dere!

Kim

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Bra med søvn i natt - definitivt etterlengtet. Snart klar for turen opp til toppen av byen og dagens oppgaver. Ettermiddagen og kvelden byr på ledelse av et styremøte. Men først en kopp kaffe til…

God eftan fra et solskinnende Skaun!

-3 grader og snø utenfor, veldig pent akkurat nå!

Koffertene er pakket og klare, MIA venter i morgen tidlig. Håper SAS sitt crew er i god form, og at kokken har funnet på noen annet enn det de serverte til LA forrige måned.. hehe.

Èn uke med litt varme på skrotten funker bra det. Besøke Sun Life Stadion (VM skal ha flere kamper der), samt booke ferdig neste sommers hjemmekontor og transport.

Kona blir med denne også, så vi skal få kost oss i tillegg til det forefallende som skal gjøres! :) Er jo tross alt Black Friday!

Kos dere!

Kim
Sun Life Stadium tror jeg skiftet navn til Hard Rock Stadium for noen år siden 😄

Back