Hei fra solveggen. Tilbake fra en deilig lunsj på Ullevålseter. Herlig å kunne gå ut av huset og åtte kilometer senere sitte på en perle av et sted uten å ha hatt en eneste meter med asfalt under føttene.
I kveld er det store biffer og litt amerikansk pinot som styrer valgvaken. Synes synd på dette landet som må velge en av to ganske dårlige alternativer.. Har trua på USA og de kommer seg nok på beina igjen. Det har historisk vært mye kål der borte, men vi fikk det ikke trøkket i oss via alle medier 24/7.
Nå er jo ikke jeg Amerikaner, så jeg skal holde en sykt lav profil.
Men i går og i natt og i dag tidlig har det kommet veldig mange gode lysglimt inn i hodet mitt. EUREKA også videre. Noe har hatt med Klingon og Star Trek å gjøre.
Men også med Biden. Han er på en måte en fyr som vel ingen har noe særlig forventninger til. Har han egentlig sagt hva han mener? Hver gang han snakker merker jeg at jeg bare faller ut litt etter 3-4 setninger, så det er mulig han sier noe.
Men så slo det meg at det kanskje er det som skal til for å få gjort noe. Har det ikke skjedd før at de som ingen forventet noe av gjør ganske mye bra. Jeg nevnte Lyndon B Johnson her i lunchen men fikk nesten bordet i fanget og tips om å Google Vietnam. Men han gjorde vel ganske mye greier og en del bra.
Kanskje Biden ikke er så værst.
Eller kanskje jeg bare får et sedvanlig innfall og ikke tenker meg særlig godt om.
MAKAN!
Hva som skjer i Junaiten har i hvertfall mye å si for mange jeg anser som gode venner, og det har relativt kjempemye å si for det lille bolaget til meg og Elefanten. Så fingrene krysses for at det blir bra uansett hva det blir. Budweiser blir det i hvert fall på veien dit
Det er forøvrig nøyaktig ett år siden sist jeg var ombord i et fly. Det har ikke skjedd siden jeg fløy for første gang i 1979 ...![]()
https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=150222
Rent flymessig ser jeg at Trump har fløyet 757 en del de siste dagene, det er jo 4 747 i Flaaten - 2 strategiske og 2 «Presidential» men det ser ut som Pence ogsaa knatrer rundt i 757
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.