God tidlig ettermiddag fra Lommedalen. Det ser ut til vi har overlevd stormen uten noen skader. Vi får ta oss en tur på hytta ved Sperillen å sjekke for nedblåste trær i løpet av uken. Gårsdagens kamp mot LSK's Damelag i toppserien gikk veldig bra, både arrangements teknisk og reultatmessig (2-0) Ble ikke så veldig våt heller. Om 2 timer er det ny tur til Nadderud, nå kommer Odd Grenland på besøk.
Man merker at vinteren kommer i år også, så forberedelsene er godt i gang, med hotellbookinger på sørlige halvkule. I Nadi på Fiji fant jeg et hotell (Sailors Beach) 2-3 km fra sjøen, ved enden av rullebanen, som var priset veldig lavt. I anmeldelsene var gjestene så fornøyd med at det lå rett på stranden, og bildene bekreftet det. Jeg antar de har plassert det feil på kartet. Dermed ble det bestilling av et rom på 50kvm til 645kr for 2 netter, med frokost. I Lima fant jeg et 5 stjerners hotell(Estelar) i Miraflores bydelen til 1245kr/natt med frokost. Svømmebassenget på takterrassen er ikke så stort, men med boblebad og badstue i den 52kvm suiten så skal vi nok overleve også de 3 siste nettene av ferien. I Port Vila på vanuatu ble det et litt enklere mere backpacker sted til 1450kr for 3 netter. Jeg tror uten frokost. De har et lite basseng og ligger ned mot sjøen og har en sportsbar som også brukes av lokalbefolkningen. Vi overlever nok de siste3 netter i Melanesia også. Det er 10 dager til neste lønning så jeg tror bookingfingeren skal få hvile litt til da.
Ha en fin dag, med eller uten sliten bookinfinger.