• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God lørdag fra Ris

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbenken hjemme på Ris. Vellykket middag på Lørenskauen i går…heldigvis ble jeg hentet. Nå stille morgen før bror og jeg tar turen ut til opphavet. Så må det vel bestemmes meny til kvelden. Kan jo fint gjøres sammen med kaffe og firkløver. Njuta:-)

God morgen fra Asker. Barn skal på trening og frisør, før de sendes til de gamle, så vi kan ta oss en fest. Ha en fin dag.

God morgen fra gymmen. Straks ferdig med styrketrening før joggetur hjem. Skal styre en måltavle i en hall i ettermiddag og det et vel dagens plan.

God eftermiddag fra Bangkok, sidste dag skal stå på ren afslapning efter 2 måneder i Thailand. Mange steder er blevet besøgt mest i det nordøstlig og i det sydøstlige dele af landet. I morgen går det hjemad med Air France. Hav en fortsat dejlig weekend.

God morgen, store snøfiller ute, skitur på planen i dag. For de som ikke vet det: Det er veldig bra forhold i store deler av Oslo-marka!

God morgen fra Knausen. Frokosten akkurat ferdig og mimosaen fikk følge av nydelig 80 talls kos som roastbeef, skagenrøre og andepaté. Nå forbereder familien seg for forskjellige idretter mens gammern skal prøve å gjenta forrige helgs -2000 kaloriers tur i bakgården.

God morgen fra Norfolk. Ekstra god morgen er det ettersom jeg reiser hjemover i dag. Det kan jo strengt tatt også se ut som at det er greit at jeg skal hjemover i dag og ikke i morgen. Sånn rent værmessig.

Nå skal jeg etterhvert prøve å få laget meg frokost på Residence Inn hotellet mitt. Baguette i ovnen med ost og salami kommer til å funke... om ovnen funker. Tv funker nemlig ikke. Ei heller kaffemaskin. #luksuslife

Ha en ekstra best lørdag!

Det kan jo strengt tatt også se ut som at det er greit at jeg skal hjemover i dag og ikke i morgen. Sånn rent værmessig.

Det tror jeg du har rett i .. Det ser ut som det kan bli vanskelig å komme seg østover i morgen. De andre himmelretningene ser ikke heller så mye bedre ut.

Her i SC forbereder vi oss på isstormen. Har et lønnlig håp om at det regner bort her hos oss, men du skal ikke mye lenger nord før det ser skikkelig ille ut. Men vi har fulle tanker, to døgn med bensin til generatoren, melk, brød, sukker, ildvann og det meste annet som trengs. Selv en stor laks.

Ellers blir et vel en rolig dag. Må en tur for å sjekke båten, ellers lite.

Sa noen laks?

N559AS.webp

Back