God søndagsmorgen

BSSW

Browncoat
God søndagsmorgen

God formiddag fra HKG

Her har man kommet seg inn i UAs Club lounge og nyter litt chicken curry, indian style. Mens man venter på boarding på LH739 til FRA.
Ser at det står en UA 737 her, ukjent hvorfor.

Nei, mere mat må finnes...

Ha en fin søndag forumister :)

Velsignet Søndag morgen!

Siste arbeidsdagen denne helgen er godt igang allerede og det skal bli særdeles greit med ett par dager fri nå :colgate:
Flymessig ser det OK ut for øyeblikket, ikke meldt om noen store utfordringer bortsett fra litt snacks i EHAA sector:

Reason
Aerodrome Capacity
ARRIVALS : EHAM VIA SUGOL

Noen lette tåkeskyer koser seg over Romeriksåsen i vest og nord, ellers ser det faktisk fint ut værmessig! :up:

'good one!

Re: God søndagsmorgen

Se der ja, det var ikke bare meg som var våken gitt.

Hoi fra Forus. Har 13 timer igjen å jobbe før jeg pakker sammen og tar ferie. Det er nesten som om jeg kjenner de varme solstrålene på de greske øyer allerede!

Om en times tid freser jeg inn mot Stavanger og slapper av før det er back to business i kveld igjen. Krysser fingra for at det blir en like fredelig vakt som helga så langt har vært...

Fillesøndag fra Papeete. Ikke er det søndag heller enda. Flaut å gå helt i kjelleren bare fordi man har sjekket ut av hotellhytta Fnatheim. Men her sitter man, som det 39 år gamle barnet man er, og strifurter mens palmene suser utenfor vinduet. Intercontinental er sikkert fint det, men nå føles det som å komme inn i Saga Solreiser's Ole Brum Klubb på 80-tallet. Arrghhh.

Her skal Himmel og jord settes i bevegelse for å fikse en retur.

Håper dere andre er litt mer "grown up" enn meg, og har en svært mye bedre dag :)

- "Waiter!!!! Where's that gosh darn wine??? And leave the bottle!"

God morgen fra sandkassen hvor man plutselig sittet paa kontoret igjen.

39 grader saa langt og man kjenner at man drakk litt paa flyet i gaar.

Man kjenner ogsaa hvor toeffel man er og savner jentene hjemme i Norge masse allerede.

Ha en fin dag.

SC

God morgen fra Jar!
Siste nattvakt ferdig og en friuke ruver blank og ubesudlet der framme.
Det blir ikke noen lang flyreise, men man passerer da ihvertfall Torp på vei til Sandefjord og gode venner på hytte.

Nyt søndagen, det blir fortnok mandag :)

God morgen fra spanskekysten. Nå er 2 uker av ferien ferdig her nede. På hjemreisen la vi inn en dag i London og, så blir kult å komme til London og forhåpentligvis få med seg en svømmefinale før det bærer hjem til stavanger i morgen kveld. Håper alle får en strålende dag:)

God morgen fra hovedgata i Barcelona... Til Fnate og hans tropper... Venter spent på rapport fra Fnatheim... Har vært to ganger i området, men ikke på Fnatheim holmen...^_^

God ettermiddag fra Park Plaza Wangfujin Beijing, sommer å sol her, men tirsdag er d LH721 tilbake.

God morgen fra hovedgata i Barcelona... Til Fnate og hans tropper... Venter spent på rapport fra Fnatheim... Har vært to ganger i området, men ikke på Fnatheim holmen...^_^

Hei og hå. Kommer nok ikke noen vanlig TR på denne turen. Robertaas hadde jo nettopp en TR på Selskapsøyene så bortsett fra selve Fnatheim er det ikke så mye helt nytt å oppføre. BA F har det vært plenty rapporter på og det samme med AF prem.voyageur.

Men jeg tror gutta blogger litt, og noe mer blir det nok.

Hepp hepp fra Tjøme. Litt rusten systemet etter nattens rangling. Tilbake til Oslo i kveld, da ferien er over for denne gang. Ha en fin dag

Mornings fra Bergen! Rolig dag ble avløst av støping av mur hos gamlefolka, så da er jeg god og støl i stedet for. Men i dag skal det forhåpentligvis bli rolig.
Første dag på jobb i morgen, men heldigvis ingen Oslo-turer planlagt på et par uker. Satser på en rolig start på jobben, men får sjekke litt gjennom mailboksen i dag for å være sikker.

Ha en strålende søndag!

God aften fra Doubletree Biscayne bay i Miami, der gullkortet har null effekt! Chelsea-AC Milan er sett på Sun Light stadium etter tips fra mr MOW i en annen post (drittkamp), og nå er bottleservice i Miami utprøvd...

Ha en strålende dag, og god natt fra Miami!

God morgen fra Stavanger.

Noe groggy i trynet, virker som om jeg er blitt immun mot kaffe, for det gir ingen virkning.... Får satse på en stille og rolig dag før det blir å komme seg i familieselskap/barneselskap senere i dag.

Ha en fin en forumister :)

Happy Olsok! Her stelles det i stand til bryggefest i kveld. Et bål må på plass på en liten holme ved brygga også, så det er litt av hvert å gjøre i dag. Ha en fin dag :)

God formiddag - blir å benytte oppholdværet en tur i dag. Ha en fin dag med eller uten paraply.

God formiddag fra stranden i Nice. En strandstol er inntatt men har funnet litt skygge bak nabosengens parasoll. Her er det nesten vindstille og brennhett. Litt for varmt for meg. Ønsker alle en fin dag!

God dag fra Bergen. Rukket å vaske bil og spylt ut møkk fra garasjen. Satse på at metreologene bummer med tordenvarsel.

Back