God søndagsmorgen

Re: God søndagsmorgen

God søndag herfra. Ser at jeg var aktiv i tråden ganske tidlig i dag - eller var det sent i går kveld? Nuvel.

Her skjer det lite, annet enn at man sitter og dobbelsjekker noen reiseplaner, og legger inn litt raidere. Et hotell jeg skal bo på kunne tilby - på et rom med sengeplass til to - "Chocolate cake / Suitable for 4-8 people." Lillebjørn er veldig oppgitt for at jeg ikke valgte den.

God søndag videre ønskes :)

Re: God søndagsmorgen

God søndag herfra. Ser at jeg var aktiv i tråden ganske tidlig i dag - eller var det sent i går kveld? Nuvel.

Flisespikkeri. Det fine er at du fant det ut.

Veldig morsom dame i security på PPT idag. Hun skulle ha manuell sjekk av håndbagasjen min. Den bulet veldig, og hun gjorde store øyne da det kun var en liten Macbook, kamera og fullt av elg og elefanter med tilhørende remedier.

Hun tok alle opp og spurte om de hadde boarding pass. Det hadde de jo ikke. Så da holdt hun hele gjengen over hodet og ropte av full hals "Disse har ikke boarding pass!". Til stor fornøyelse for de fleste.

Da hun spurte om jeg hadde mange barn tok jeg sånn sett en ørliten spansk en og sa "ja". Vel vel, hun fikk snudd det dårlige humøret mitt i det minste. Fortsatt god dag til alle.

God kveld fra hytta, avdeling Sør-Afrika.
Hjemmelaget burger ikveld, selvfølgelig grillet på lokalt vis, og videre til byen ved Bord-fjellet imorra. Har vel et par øl i kjøla man også må bli kvitt ikveld.

Back