• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Ris

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Ikke mange planene for formiddagen - mulig nok et bad i bakgården aka Nordmarka før vi får gjester til middag i kveld. Ha en bedre søndag du også.

Re: God søndag fra Ris

God morgen fra Hvalstad. Planen om en rolig dag hjemme, blir visstnok byttet ut med en dagstur til Tjøme og en tur på sjøen med svigerfar. Så får jeg se om jeg får til en løpetur før eller etter vi drar. Ha en fin dag

God morgen fra Sandefjord, men der jeg tydeligvis ikke skal få sove godt. Men det gjelder å se lyst på livet og joggeturen er allerede unnagjort. Får vel pakke sakene nå og reise på fotballcup etter frokost. Tidlig ferdig så håper ferden nordover går uten altfor mye kø, dette er jo kanskje siste sommerdagen i år.

God ekstra best søndag morgen fra Larvik! :) Morgenkaffe før VY tar oss hjemover.
Fint opphold og litt kyststi ble gått til Mølen i går. Spesielt område på Unesco liste og Norges største rullesteinstrand som er mange tusen år gammel og akkurat her dukker Vestfoldraet ned i havet.

Ha en super søndag folkens! Nyt godværet! :) 20220813_112001.jpg20220813_114536.jpg20220813_114750.jpg20220813_104504.jpg20220813_174055.jpg20220813_172706.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Kongsberg sykehus.

Her er vi i gang med morgendosen med antibiotika. Ser ut som en pasient på gangen her tok kvelden i natt. De trillet vedkommende ned i kjelleren når jeg kom i morges.

Foreldrene mine kommer på besøk i dag, så da må det bakes litt kake når jeg kommer hjem. Ellers spiller jo Brann i dag, men siden jeg er i Kongsberg og ikke i Bergen så må jeg se den på fjernsynet.

God morgen fra Tananger,
Fantastisk vær her idag , baggen er pakket og vi drar ut på sjøen med båten til øyene i havgapet.
Ha en fin søndag.

God morgen fra frokosten på Vertshuset i Røros. Gode og Møre etter en helt eksepsjonelt god 6 retters middag her i går. Ikke bare maten men kvaliteten på servering. Alt var av det beste vi noen gang har opplevd. Dette kan virkelig anbefales altså.

Åjåjåj!

Nå rettes straks snuta hjemover. Ha en fin en

God sommer morgen fra Stavanger.
Her er det faktisk mulig å sitte ute å nyte både kaffen og den friske deilige luften, for 22°C kl. 10 på morran er ikke hverdags her.
Blir hjemme-dag her og jentene er invitert på grilling på eftan, utpå kvelden går turen til BGO for 2 dagers arbeid, det må holde :D
Ha en glitters sommerdag der ute! :)

2b5fc1cb2b18aeb5450d9c012b815df9.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra en gård i litt landlige strøk. Stor stas med geiter, griser og kaniner, og skal vel også bli en svele før man drar hjem igjen

Hepp fra Knausen. Kjenner at jeg har vært alene tre dager nå.. At det går an å ha det så gøy i hjembyen sin og spise så mye god mat. Alle gamle traverne har fått kjørt seg; Solsiden, Sawan, Park 29 og Brasserie Blanche. De leverer bra og har også levert noen viner man sent vil glemme.

To dager igjen som gressenkemann kan blir litt tøft så i dag screenes de tørste kompisene. En litt skjelven tur i marka, noen timer på solsenga og biff & Ozark i kveld.

God søndag fra Oslo øst. Fire dager med Øya og så en frivilligfest etter Øya var slutt i går tar på. Så nei i dag er det ikke så store ambisjonene annet enn å kanskje bare gå en liten tur ut i finværet, kanskje kjøpe litt brus som kanskje lindrer litt på bakrusen. Etter den søte kløe kommer den sure svie osv.

G'littutpådagen herfra ... Ser ut som at vi får en pause fra dampbadet, og godt er det. Nå trenger vi bare å kappe en 7-8 grader av termometeret, så blir det riktig så trivelig ute.

Dagen skrider sakte fremover og det er bare 7 timer til jeg kan ta helg.

Dagen står i bikkjematkokingens tegn, og alle firbente gleder seg.

God aften. Her har det vært ute-frokost, ute-lunsj, ute-middag, ute-ute osv... I morgen kaller jobben igjen.

Back