Default God tirsdag morgen:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. NRK, forum også nok kaffe sørger for at dagen er godt i gang. Møter gjennom dagen før middag hjemme og så ut til opphavet en tur i kveld. Sån går nå dagan. Kjør på!

God morgen folkens fra Humberside,

På vei til Portugal en snartur for å se på noen flammesprutende fly som er malt i tigerfarger.

Turen er selvfølgelig planlagt med stopp både i Amsterdam og Paris for å få sikret gullkortet til neste år, en halvtime forskjel på ankomsttid gjør da ingenting.

Fikk plutselig kjenne på vinterlufta da vinden snudde og dagtemperaturen kun er 15* og ikke 20+. Heldigvis kom godværet i stedet for den ustabile været fra Atlanterhavet.

Ha en finfin tirsdag folkens 🙂

God morgen fra Clarion i Kastrup! Kl. 3 i nat tikkede der en SMS ind med besked om, at SK595 til KEF blev et offer for drone showet i aftes! SAS ville vende tilbage ang. ombooking. Netop i dag er der vist ikke så mange alternativer at booke om til. Nu har jeg taget sagen i egen hånd og tager med FI senere i dag, i SAGA class. Jeg vil ikke påstå, at det var billigt :rolleyes:……..
I ønskes en god dronefri dag!

Morn fra Forus. Ser endelig ut som det blir en dag uten regn. Det er Cavok og fem pluss på aerodromen litt lenger vest.
Måtte faktisk skrape ruta før avreise i dag morges! Blir nok en aktiv dag på kontoret i dag også. Starter med kaffe og forum. Ha en fin tirsdag!

God morgen fra Athen. Ganske hektisk dag i går med en lite beleilig taxi-streik (igjen). Det rettet seg opp med noen spennende møter og en uforglemmelig middag med noen lokale venner på stranden hos en reders private beach club. Nå en matbit på stranden, masse møter også prøve å lure seg unna tørste venner i kveld.

Attachments

• IMG_4857.webp
    IMG_4857.webp
    40.9 KB · Views: 10
  • IMG_4862.webp
    IMG_4862.webp
    162.8 KB · Views: 10
Mornings fra stasjonen. Straks L1 til jobb. Både hockeytrening, fotballkamp og podcast må fikses i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra solfylte Fbu. Liker høstværet bedre her enn i Trondheim, der var det veldig høst i går. Ser jeg har rundet 200000 statuspoeng hos sas denne perioden. Litt usikker på om det skyldes overdreven flyving eller overdreven shopping.

Dagen går med til å fortelle folk hva de får i lønnsøkning også blir det en ubehagelig undersøkelse på sykehuset senere. Overlever vel denne gangen også.

Tre dager til Seattle så må også bestemme meg for om jeg skal bestille champis i plus eller drømme om diamond-upgrade. Det har jeg fortsatt ikke opplevd etter å ha vært Diamond siden det ble innført.

Morn fra Tønsberg. Begynner å bli friskt ute, så passer bra at man stikker sydover i morgen, selv om det ikke er meldt utpreget sommervær der heller. Først må det jobbes, så skal det pakkes ferdig, og talen skal nok pusses litt på

God morgen så det suser fra Lillestrøm. Sitter og jobber med Google Maps ved siden av meg. Ser ut som det har vært "litt droner over Ring 3" i dag også, men nå virker det greit å komme seg innover.

Deilig jobbdag uten alt for mye forhåndsspilt tid til møter og dill venter. Forhåpentligvis blir det også sånn. :)

Sutrer litt over en helt forferdelig golfrunde med svigers i går. 73 slag på 9 hull er ikke helt Tiger Woods nivå.

Ha en best...uhmm... tirsdag!

Sutrer litt over en helt forferdelig golfrunde med svigers i går. 73 slag på 9 hull er ikke helt Tiger Woods nivå.

Men du slår sikkert fjompen i Det Hvite Hus. ;)

God morgen ... Tur(er) og kaffe (2) er gjennomført, og snart er pleiersken her. Hører Svigerbeistet rasler i hulen sin, og gjør mitt beste for å ignorere det.

Og siden det er tirsdag, kan vi ta med et bilde fra Seattle og en annen tirsdag 23. september, nemlig tirsdag 23. september 2003. DC-9-33RC N941F fra Evergreen. Den ble levert til KLM i 1968 og flyr faktisk fortsatt aktivt i Mexico for Avionaves TSM. Seige, disse nierne ..

Attachments

• N941F_p.webp
    N941F_p.webp
    102.8 KB · Views: 6
  • Like
Reactions: EB

Ha en best...uhmm... tirsdag!

Antar du har spilt på Losby og den har par 72 på 18 hull, så her er det bare å trene godt fremover. :)

Ettermiddag fra Bainbridge….lange dager i vest, første Teams møte startet 06:30 og først nå litt over 16:00 (faktisk 04:23 som vel blir til SR 423 for de som husker slike gode tider) er det tid til en pust i bakken. Sitter ute på Front Porch’en i solskinnet og nyter lyden av en DHC-2 Beaver (bare høre men ikke se) hmmm…lurer på hvordan en DHC-2 Beaver høres ut via Hegel og de høytalerene Storsmurfen ikke helt liker ????

Back