• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Ris

God morgen fra Ris. Fin tur hjem med KLM i går og så ble det endelig helg. Nå stille og rolig morgenstund her hjemme - før det blir besøk hos opphavet om en liten stund. Ha en rolig og bra søndag du også.

Re: God søndag fra Ris

Mornings fra Hvalstad. En espresso i koppen før jeg begynner på frokosten til resten av gjengen. Begynner dagen med slalomkurs for eldstemann før det blir en tur til Nesodden. Sistnevnte kunne jeg gjerne sluppet, men sånn er nå livet i blant. Ha en fin dag

God morgen fra Scandic på Sola. :) Her sov man godt og frokosten var god. Kaffen likeså. Etterhvert skal snuta settes nordøstover igjen med SAS. Kanskje samme maskin som vi benyttet på dagsturen til Barcelona som noen sikkert husker.
Ha en fin dag! :)

God morgen fra hula i Bergen. Morgen rutiner er krysset ut av sjekklista, kaffen er klar, så nå er det bare å legge stolen noe bakover å "nyte søndagsvakten" :)
Utover det, nada planer, da det faktisk ikke er noe tid igjen til andre gjøremål enn jobb, men logger T-7 i dag da.
Ha en nydelig søndag :)

God morgen fra Fawlty Towers i verdens hovedstad for Pokemon Go, Derby. En "perle" som man på forumet blir tipset om å besøke. Har akkkurat fått høre en test av brannalarmen på hotellet og resepsjonen hadde enda ikke funnet ut om hvorfor det ringte.

Har booket sent tog til flyplassen for å gi meg tid til oppsamlingsheat av severdigheter i byen, men er ikke helt overbevist om at jeg trenger det.

Ha en god en alle som har bedre rådgivere for hvor man skal reise.

Oi, jeg innså nettopp at jeg ikke har lagt inn flightene mine for 1 uke siden (!!) i flightdiary. Før var det førstepri nesten når jeg hadde fritid hjemme. Merker at jeg bryr meg mindre og mindre. Rart hvordan voksenlivet sakte men sikkert glir over en, uten at man legger direkte merke til det :p

Er det forresten innafor med en løs liten Bose-høyttaler i bil? Verkstedet føkka opp en rutineservice og nå må jeg kjøre en raillsjå av en gammel golf "variant" 2010 modell med FM-radio og 5 dører som nevneverdig utstyr å slå i bordet med. For sikkerhets skyld skal jeg på regionsmøte med naturvernsmyndigheten i mårra og må kjøre 400km med den bedritne kassa. Musikk må man jo ha....

Javel, ja. Mann 47. Fører registreringer både elektronisk og på papir. Det sklir ikke over hos enkelte... ;)

Javel, ja. Mann 47. Fører registreringer både elektronisk og på papir. Det sklir ikke over hos enkelte... ;)

Aha, var ikke ment som at når man er voksen fører man ikke statistikk; var ment som at når man er voksen får man andre prioriteringer som kommer før føringen av statistikk ;) Aker enda ned bakker og spiller playstation, men merker at jobb og familieliv tar mer tid enn det gjorde før.

Aha, var ikke ment som at når man er voksen fører man ikke statistikk; var ment som at når man er voksen får man andre prioriteringer som kommer før føringen av statistikk ;) Aker enda ned bakker og spiller playstation, men merker at jobb og familieliv tar mer tid enn det gjorde før.

Hehe! Forstod godt hva du mente. Men når man har en liste med 735 flyturer så må man fortsette. ;)

Hehe! Forstod godt hva du mente. Men når man har en liste med 735 flyturer så må man fortsette. ;)

Har 230 flyturer mindre, men ja, føler for å fortsette. Vet ikke helt hvorfor, tro om vi kommer til å ligge på gamlehjemmet og mimre over statistikken vår en gang? :p

Bose er ikke innafor noe som helst sted.

Phew…. da slapp jeg si det. Bos er alltid uttafor. Ikke innafor.

God ettermiddag fra Lillestrøm. Har sittet og sjekket kjappe turer til Moskva for en liten guttetur med Nøffju. Egentlig vil vi jo ha SQ fra ARN-DME og en SU A330 fra SVO-ARN. Men det blir relativt mye kuk. Men BA flyr jo daglig med 787-9 med F, det er bare nær sagt umulig å finne Avios seter.

#thestruggle

Ha en fin en

Last edited:

Har 230 flyturer mindre, men ja, føler for å fortsette. Vet ikke helt hvorfor, tro om vi kommer til å ligge på gamlehjemmet og mimre over statistikken vår en gang? :p

Så klart vi skal! Alle sammen.

Jeg og en kompis ser for oss rullestoler med plass til vindunker i kurv på den ene siden og glassholder på andre siden. Så skal vi rulle rundt på glassverandaen på gamlehjemmet og juge om gamle bravader.

Med gradvis sviktende hukommelse er jo flightmemory og lignende glitrende.

Alle jeg har møtt her på forumet er velkommen. Men ta med egen vin og rullestol.

Fritt "sitert" av Jokke & Valentinerne: "De aller beste flightene var dem som bare var jug"

Back