God dag fra Bangkok[emoji41] Noen timer forsinkelse ut fra CPH i går, men det er bare bra. Blir litt mere søvn og litt mindre jet lag. Hyggelig crew og helt ok mat. Og «min» CC lurte på om jeg ikke ville ha doble GT’er.
Og det ville jeg jo[emoji4] Dessuten var rommet på Radisson Blu Plaza klart til innsjekk når jeg ankom kl 12. Oppgradert til suite, så ingenting å klage på. Diverse ærender er gjort, så nå er det vel på tide med en tur ned i swimmingpoolen som befinner seg noen etasjer
Nettopp ferdig med EB til frokost, så nå skal jeg i gang med å stille behovene til Storsmurfen.
Andy Out
God dag fra fbu. Rakk runden på ski i dag tidlig også. Nå har vi fått litt knapt med tid på å komme oss til Tønsberg siden det er redusert hastighet og underkjølt regn.
Hvor stort er bassenget på Radisson Blu, og er det mange solsenger? Kanskje då carmt der må at basseng i skyggen er å foretrekke? Og har du noe status hos Radisson siden du fikk suite? Er det noe bra å dpise i loungen på happy hour. Har VIp status og får gratis frokost lounge samt 20-30% rabatt så hotellet koster ca 1000kr/natten når vi evt skal dit.