God søndag fra null syv syv syv

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra go`stolen - kaffe, forum og papiraviser. Ut for å hente bilen på Kolbotn om en liten stund. Vongole på menyen i kveld…tenker dette blir en bra dag jeg.

Mornings fra Asker. Her får vi bunkre opp med en full English, før det blir fotballcup med eldstemann. Litt halvsliten i formen, men legger nok en en løpetur i kveld for det. Ha en fin dag.

Last edited:
Re: God søndag fra null syv syv syv

Endelig kan jeg se god morgen fra Kongsberg og ikke fra 0372. Kom hjem i går og det var kjekt. Lite planer i dag utover å få beveget meg litt og sett på sport på fjernsynet.

God dag fra Cebu.

Etter en nervepirrende kjøretur fra vestkysten av denne holmen og over til C.City i et regnvær som er sjelden jeg har sett + en sjåfør uten kjørekunnskaper så kom jeg meg trygt frem. 3 trafikk uhell, jordras og steinras ble observert på ferden. Ikke rart man må pjalle litt på kveldstid. Mulig jeg går for en forsinket frokost mens jeg booker flyet til Manila på tirsdag.

God søndag

FQTV

Morn fra et overskyet Sandefjord! Jeg vet ikke helt hvilken tidssone yngstemann er på men å stå opp kl 6 i dag også er ikke greit. Eldstemann skal på treningsleir i Danmark med skolen i dag. Konemor kommer hjem fra Oslo og jeg håper formen hennes er fin! Jeg er usikker om jeg skal se Sandefjord-Brann på stadion i dag. Brann er go’e og jeg vet ikke om jeg rekker tilbake fra Larvik tidsnok. Nå en sen frokost!

God morgen fra Skrenten. Peisen brenner for fullt og mimosaen er unnagjort. Snart ned å se junior spille for det lokale laget for middag skal lages og det skal pakkes til kveldens avreise.

Nyt søndagen!!

God dag fra Lillestrøm. Avslappende søndag venter. Det blir litt trim og et lite besøk til de gamle. Men ellers ikke de helt store tingene på tapeten. Bare slappe av. Det er best.

Har startet med et par timer "kaffe på senga".

Ha en best søndag

God søndag fra Santiago. Her er det meldt full sommer i dag så det blir avslapping og grilling i hagen. Men først en løpetur.

Back