God søndag fra null syv syv syv

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra null syv syv syv

God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe, marsipan og papiraviser i tillegg til forumet. En uke til vårferien…så skal vel surfe litt på nett etter nye spisesteder vi kan teste i tillegg til tidligere favoritter. Men først litt mere kaffe:-)

Re: God søndag fra null syv syv syv

God morgen fra Lommedalen, -4 her nå og det blir vel ikke så mye varmere utover dagen. Kollensøndag og da vet man det er minst overskyet om ikke tåke. Jeg ble vekket av vekkerklokken til Komandora kl 05.45, hun skulle opp og til Holmenkollen for å være Liftwaffe i tårnheisen. Jeg skal vaske noe klær, rydde i garasjen og se på fremre venstre bremsekaliper, igjen, som henger på VW bussen, jeg er redd den må byttes. En ny koster 1200-1500kr.
Og til gjengen i Thailand kan jeg fortelle at jeg overhode ikke savner BKK, det er bedre med minus 4 en pluss 34.
Ha en god dag hvor en du er, spesielt om du er på et sted med levelig temperatur

God morgen fra et annet kjøkkenbord. Tallet syv gjelder her også. Vi skal utover til Sjybyen og kikke på de Syv Søstre, som garantert blir et flott syn i dag med sol og kvit snø på toppene. Etterpå blir det inn i en fotballhall for å kikke på fotballcup. Det blir bra det også!

Last edited:

Mornings fra Quality Hasle-Linie. Får se om frokosten blir godkjent eller ikke. Uansett greit å få brukt noen jordbærplanter som forfalt og man var på fest. Hjem for å fikse en hjortefilet før hele svigerslekta og de gamle kommer på middag. Bør vel kanskje plukke opp noen barn rundtomkring også. Ha en fin dag.

God dag fra Bangkok[emoji41] Noen timer forsinkelse ut fra CPH i går, men det er bare bra. Blir litt mere søvn og litt mindre jet lag. Hyggelig crew og helt ok mat. Og «min» CC lurte på om jeg ikke ville ha doble GT’er.
Og det ville jeg jo[emoji4] Dessuten var rommet på Radisson Blu Plaza klart til innsjekk når jeg ankom kl 12. Oppgradert til suite, så ingenting å klage på. Diverse ærender er gjort, så nå er det vel på tide med en tur ned i swimmingpoolen som befinner seg noen etasjer lenger ned her.
fadede6fc6d3e26283e476a66825a611.jpg

God dag fra Kongsberg. Grått vær og rundt 0 grader her i dag. Ikke så mye på planen i dag bortsett fra å få jobbet litt.

God morgen fra Knausen hvor det faktisk snør litt og er skikkelig fjell-stemning. Omelett og milosa er ferdig og peisen går for full muring. Gikk opp til fem-mila i går og der var det komplett kaos med tilreisende bønder i nikkerser som kastet opp i vinkel.

Nå ligger 1508 gram med culotte på benken som skal jobbe som søndagens stek om noen timer. Jeg er gressenkemann da Dragen har SATS og tennis mer eller mindre hele dagen.

God søndag fra Majorstuen. Kjenner at det har vært to sosiale kvleder på rad... Det blir en rolig dag med litt indretjeneste - og kaaanskje en treningsøkt.

God dag fra Bangkok[emoji41] Noen timer forsinkelse ut fra CPH i går, men det er bare bra. Blir litt mere søvn og litt mindre jet lag. Hyggelig crew og helt ok mat. Og «min» CC lurte på om jeg ikke ville ha doble GT’er.
Og det ville jeg jo[emoji4] Dessuten var rommet på Radisson Blu Plaza klart til innsjekk når jeg ankom kl 12. Oppgradert til suite, så ingenting å klage på. Diverse ærender er gjort, så nå er det vel på tide med en tur ned i swimmingpoolen som befinner seg noen etasjer

God dag fra fbu. Rakk runden på ski i dag tidlig også. Nå har vi fått litt knapt med tid på å komme oss til Tønsberg siden det er redusert hastighet og underkjølt regn.

Hvor stort er bassenget på Radisson Blu, og er det mange solsenger? Kanskje då carmt der må at basseng i skyggen er å foretrekke? Og har du noe status hos Radisson siden du fikk suite? Er det noe bra å dpise i loungen på happy hour. Har VIp status og får gratis frokost lounge samt 20-30% rabatt så hotellet koster ca 1000kr/natten når vi evt skal dit.

G’morgen fra det store landet i vest .. Her har vi gått over til sommertid, uten at bikkjene har klart å få det med seg, så far er litt sur .. Altså, er’e muli’?

Gratulerer til Widerøe-barna som vant svensk mgp .. Da blir det Mosjøen mot Norge i den internasjonale finalen.

God dag fra Lillestrøm. Litt tustete å skrive god morgen post etter LN-MOW, men denne fyren har trengt søvn. 3 lange netter og formen er på vei opp så i kveld blir det kanskje litt rødvin. :)

Nettopp ferdig med EB til frokost, så nå skal jeg i gang med å stille behovene til Storsmurfen.

Andy Out

God ettermiddag fra KL887. Dressen, og noen slips er pakket så da blir det noen dager med IATA-konferanse. Største spenningen er vel hvordan man kommer seg hjem natt til fredag, skal på ett arrangement lørdag ettermiddag, så må være hjemme til da. LX eller AY ser ut som "best-bets" akkurat nå.

Ønsker alle en flott dag!
be0c8219ef8f9711e181a71a56953267.jpg

God dag fra fbu. Rakk runden på ski i dag tidlig også. Nå har vi fått litt knapt med tid på å komme oss til Tønsberg siden det er redusert hastighet og underkjølt regn.

Hvor stort er bassenget på Radisson Blu, og er det mange solsenger? Kanskje då carmt der må at basseng i skyggen er å foretrekke? Og har du noe status hos Radisson siden du fikk suite? Er det noe bra å dpise i loungen på happy hour. Har VIp status og får gratis frokost lounge samt 20-30% rabatt så hotellet koster ca 1000kr/natten når vi evt skal dit.

Heisan, telte til 26 solsenger ved bassenget. Ikke av de aller største, men du ser det vel sånn cirka på bildet. Behagelig temperatur her nå, ca. 30 grader på dagen. De fleste solsengene er i skyggen på ettermiddagen. Har VIP-status. En tusenlapp på dette hotellet er en bra pris, tror jeg betaler ca 1.300,- nå inkl 30% rabatt (kampanje). Har ikke sjekket loungen enda.

Back