God søndag 12 august

Hypern

ScanFlyer Rusty
God søndag 12 august

Hei og hopp god morgen. Var ikke tidlig i seng i går da jeg var på pub og så OL, men tidlig opp er jeg uansett om det er fridag eller vanlig dag. Siste feriedag, semesterstart neste uke. Skal bli deilig å komme igang igjen har jo bare sløva siden mid june. OLs siste dag er det også med maraton som jeg synes er som å se maling tørke.

Last edited:
Re: God søndag 12 august

God morgen, her har uken startet etter en deilig helg med god mat og ytterligere sightseeing i UAE.

Om fire dager og ti timer moeter man jentene igjen og det blir godt.

Ny Lufthansa C (A330) klasse paa Torsdag, har braatt blitt satt opp med A340-300 i stedenfor og gammel C. har Lufthansa begynt aa TGe flightene sine? De bytter ofte paa de store maskinene.

Skip o hoi.

Morn morn. Sola og 20 grader som skulle komme til Trøndelag i dag har eg ikkje sett. Småen sov til OVER seks i dag, etterlengta og fint. Blir litt tenking og rekning på bygging av uthus og oppussing av kjellarrom og kanskje kjøp av hagemøblar? Salg på plantasjen... Må også finne ut korleis eg skal få med meg dyre og rare ting i handbagasjen mellom Trondheim og Andenes på torsdag... Litt spent på blikka i sikkerheitskontrollen...

Mårnings fra Trondheim #2

Søndag starta kl 0549 her i huset idag gitt.......:cry: Bli godt å legge seg ikveld,blir ikke noe senkveld nei. Tar muligens turen til AmCar-utstilling på City Syd idag,masse snadder der.

Ha en strålende søndag alle sammen ;) ;) ;)

Mornings. Her blir det snart frokost før vi tar turen ut for å se hva vi hatt fått i garnet i natt. Retur til Oslo i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra gullkantina på OSL. Dagens ferd går til London via FRA og VIE. Ha en fortryllende dag folkens!

Skal vi se.. I går var planen en avslappende helg uten alt for mye galskap.
I stedet for ble det planering og legging av stein i hagen til gamlefolka. Etter en hel dag med bæring, graving og kutting er jeg mildt sagt gåen. En nerdekropp er ikke bygget for slikt.

I dag blir det litt lett jobbing (av Outlook-varianten), før det er full fart til Oslo til uken.
Ha en strålende søndag alle sammen.

Morn fra Sandefjord. Flyttedag idag, men ser visst ut til å bli en lett jobb i første omgang og jeg får fint med meg alt i den rusthaugen av en 3-serie jeg kaller bil. Sommer idag også, som det godt kan fortsette med i lang tid fremover.

God ettermiddag fra hovedstaden. Litt kjøreopplæring på junior så turen går highway to Harryland med sjåførbytte på grensen. Ellers godt å se det blåser opp i byen, skal ikke se bort for at det kommer noen drypp. Godt er det, vi hadde jo en hel dag uten nedbør på lørdag.

Ha en fortreffelig søndag.

God søndag fra hovedstaden.

Bare badet igjen før man har gjort unna ukens indretjeneste.

I ettermiddag blir det middag ute, med påfølgende kinobesøk hvor filmen "Ted" skal sjekkes ut.

Deretter blir det å stålsette seg til to helvetesuker på jobb siden undertegnede skal vikariere for intet mindre enn 3 andre kollegaer pga ferieavvikling. Kan bli interessant å se hvordan det blir å jobbe for 4 stk... :stir

Ha en fin dag alle sammen!

What to say?
Velsignet Søndag, hjemme fra jobb klokken 03:00, opp hopp og sprett klokken 12:30. Det er såvidt man rekker å sluke middag, en kjapp kattevask også er det back to reality og nye 10 timer på vakt :drunk:
Nuvel, blir vel OK med ett par fridager nå, håper bare været holder seg nogenlunde bra.

God ettermiddag fra Bergen. Litt grått her i dag, men forsåvidt ok. Snart er det tid for å sette snuten mot BGO igjen, og en ny tur nordover. I dag går turen via Galemoen. Håper det går uten for store forsinkelser.

God efta fra SVG. Her sitter man rimelig sliten, med snuta nedi en øl, etter en relativt hard helg i Tysvær.

Ha en fin-fin kveld alle folk og grevlinger.

God ettermiddag fra Krsand!

Her har man kommet seg hjem fra Danmark etter noen deilige sommerdager på stranda der.
Etter en del handling, var det ikke mye plass igjen i bilen. Studd, er vel et godt uttrykk. Tollen ble manøvrert med verdens beste samvittighet og nå er alt pakket ut og kjøtt lagt i frysen. Deilig og varmt også i Krsand. Men kvelden blir bare tilbragt i fred og ro i heimen. Er jobb igjen i morgen. Dessverre!

Er det lenge til neste helg, mon tro??

BF:cool2

Back