God søndag fra Taxi 4 You

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem

God søndag fra taxi på vei til OSL og siste tur før jul. Blir Sao Paulo i kveld, så Foz i morgen og Santiago på tirsdag. Hjem på torsdag. Det er ekte Bongo tur.

La Premiere med AF blir det også, for første gang på flere år. Det blir spennende. Masse hopping med Latam der nede blir også spennende.

Men gleder meg aller mest til fredag når jeg dilter in døra hjemme.

Ha en best dag!

Last edited:
Re: God søndag fra Taxi 4 You

Glad søndag fra Ris. Bag`n skal pakkes og Stelvio`n setter kurs mot Hemsedal i formiddag - to dager med et herlig nettverk. Først kaffe og en julekake eller sju. Bruk søndagen best:-)

Hepp hepp fra Mosjøen. Kom meg i seng i noenlunde anstendig tid etter julebordet, og våknet uthvilt og som et lys ved halvsekstiden. Så da var det bare å sveive igang kaffen og en liten søtsak, EB-style. ;)

Småfriskt utenfor vinduet. -18, mener Weather Channel .. Blir å rusle over på kontoret for å hente noen greier, ellers minimalt med planlagte aktiviteter. Men det blir helt sikkert en lur etterhvert.

Som sagt, julebord etter ankomst, og det var morsomt å treffe et par nye kolleger. Og godt å se ungdom i sving, som gir håp for kommende generasjoner.

Må søndagen bringe ro og stillhet. Og solid Stabæk-seier. See ya!

220f852d851e5855bf59df6ff86f1e46.jpg

God søndag fra Vientiane. Her er en like hel etter gårsdagens scooter tur på kryss og tvers av byen. Får sett ordentlig mye ved å kunne cruise rundt på egenhand, og kjøringen på folket her er slettest ikke verst, virker som de fleste er rimelig laidback i motsetning til Bangkok.
I dag brukes apostlenes hester som fremkomstmiddel. Været er strålende og temperaturen behagelig.
Ha en fin fin søndag :)

God morgen fra Asker. -13 hevder termometeret, selv om det godt kan stige litt siden det fort blir en tur på skøytebanen med barna. Lego-juletoget og litt annet tjafs er på plass av julepynt. Ha en fin dag

God søndag fra Vientiane. Her er en like hel etter gårsdagens scooter tur på kryss og tvers av byen. Får sett ordentlig mye ved å kunne cruise rundt på egenhand, og kjøringen på folket her er slettest ikke verst, virker som de fleste er rimelig laidback i motsetning til Bangkok.
I dag brukes apostlenes hester som fremkomstmiddel. Været er strålende og temperaturen behagelig.
Ha en fin fin søndag :)

Gleder meg til TR :)

GuMo aus Tromsø.
Ingen nesehjulfeil denne uken, altså leverte Eurowings ganske bra på tur i går. 3 timer i en A319 er allikevel fryktelig lenge… Og utenlandsterminalen på Langnes er kleine saker.

God morgen fra Kongsberg. Det var -14 grader ute nå på morgenkvisten. Det var heller ikke stort varmere inne har jeg inntrykk av. Nå er ovnene fyrt opp så da blir det nok mer levelig her etter hvert. Ikke de store planene for dagen, bortsett fra litt baking samt og få med meg serieavslutiningen mellom Godset og Brann. Burde vært på kampen selvsagt, men jeg tåler kulde dårlig etter operasjonenene jeg har vært gjennom, så det blir nok å se den på fjernsynet.

God morgen fra Polen. Bra frokost i dag også. Satser på at det lette snøværet fører til totalt flykaos utover dagen.

La Premiere, er det førsteklasse?

God morgen fra Kongsberg. Det var -14 grader ute nå på morgenkvisten. Det var heller ikke stort varmere inne har jeg inntrykk av. Nå er ovnene fyrt opp så da blir det nok mer levelig her etter hvert. Ikke de store planene for dagen, bortsett fra litt baking samt og få med meg serieavslutiningen mellom Godset og Brann. Burde vært på kampen selvsagt, men jeg tåler kulde dårlig etter operasjonenene jeg har vært gjennom, så det blir nok å se den på fjernsynet.

Var på Clas i går og kjøpte meg noen sånne: https://www.clasohlson.com/no/Varmepose-engangs-6-pk/p/31-1956 Blir en kald fornøyelse :lol:

God søndag fra Majorstuen! Her er forberedelsene i full gang til ettermiddagens feiring av husstandens 50-åring. Fri i morgen...

`Morgen/formiddag fra Bygdøy. Fin søndagsro nå et par timer, før sale på og komme seg til Hamar, dagen kunne absolutt vært verre. :)

Hola fra Knudsen. Her prøver man å finne seg elv foran peisen og barnas overnattingsgjester har forlatt åstedet. Hjemme 03.30 er toppidrett og føles på kroppen. Straks er det på tennis-turnering med junior og i kveld er det den verdensberømte lamme-lasagnen på menyen. 😋

9499031f-ec81-47f0-8305-16c62b3364fb.jpeg

Må søndagen bringe ro og stillhet. Og solid Stabæk-seier. See ya!

Den brakte med seg et nedrykk for dere. Nå blir det å møte Lyn, Åsane og kanskje VIF neste år istenfor Brann og andre topplagene.

Den brakte med seg et nedrykk for dere. Nå blir det å møte Lyn, Åsane og kanskje VIF neste år istenfor Brann og andre topplagene.

Du måtte gni den inn ….

Men mye spennende lag i Skyggenes Dal også …. ;)

Du måtte gni den inn ….

Men mye spennende lag i Skyggenes Dal også …. ;)

Nå får dere møte IK Start. Laget som gjør alt for å ikke rykke opp.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back