J joandreas ScanFlyer Silver Medlem 19 Nov 2023 #21 Re: God søndag fra Tilburg Fikk en halvtimes forsinkelse på tidligere 320 osl-sto sitter på sas loungen på Arlanda. Mer spent på dy osl/svg kl 22 i kveld. Sent fra min SM-A526B via Tapatalk Last edited: 19 Nov 2023
Re: God søndag fra Tilburg Fikk en halvtimes forsinkelse på tidligere 320 osl-sto sitter på sas loungen på Arlanda. Mer spent på dy osl/svg kl 22 i kveld. Sent fra min SM-A526B via Tapatalk
T ToreD Flydiot Medlem 19 Nov 2023 #22 Re: God søndag fra Tilburg B747-8 said: Å nei, jeg var den første som gikk om bord Og nå venter jeg på SK737. Du har det morsomt på andres bekostning... Click to expand... But of course Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: God søndag fra Tilburg B747-8 said: Å nei, jeg var den første som gikk om bord Og nå venter jeg på SK737. Du har det morsomt på andres bekostning... Click to expand... But of course Sent from my iPhone using Tapatalk
S SudCaravelle ScanFlyer Rusty Medlem 19 Nov 2023 #23 Re: God søndag fra Tilburg Vi ventet på deg litt, men ga opp.
LN-MOW Flyklapper Medlem 19 Nov 2023 #24 Re: God søndag fra Tilburg B747-8 said: Hva, det er ca. 20 minutter forsinkelse. Det er katastrofe det... Har LN-MOW vært inne på systemene å tulla nå?? Jeg som håpet at den skulle gå ca. 15 min før tid... Click to expand... FR24 bruker ikke blokktider, men estimerer airborne inntil de får signaler fra transponderen etter avgang.
Re: God søndag fra Tilburg B747-8 said: Hva, det er ca. 20 minutter forsinkelse. Det er katastrofe det... Har LN-MOW vært inne på systemene å tulla nå?? Jeg som håpet at den skulle gå ca. 15 min før tid... Click to expand... FR24 bruker ikke blokktider, men estimerer airborne inntil de får signaler fra transponderen etter avgang.
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 19 Nov 2023 #25 Re: God søndag fra Tilburg Rakk ikke noe sist 737 flight, men besøker på en måte SAS sin fremtid. Assortert grevling, LoungeGuide og 1 duggfrisk en... Sent fra min SM-F711B via Tapatalk
Re: God søndag fra Tilburg Rakk ikke noe sist 737 flight, men besøker på en måte SAS sin fremtid. Assortert grevling, LoungeGuide og 1 duggfrisk en... Sent fra min SM-F711B via Tapatalk
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 19 Nov 2023 #26 Re: God søndag fra Tilburg 737 ble det jaggu også. Sent fra min SM-F711B via Tapatalk