God Onsdags morgen

Thomas

ScanFlyer Rusty
En lang ferd mot Vest er så smått igang - setter nesen mot OSL om en halvtime. Ser ut som maskinen lander før rute fra EWR, men det er vel her problemene starter.

Litt bedre sikt idag enn i går kveld, men fortsatt bitende kaldt.. - 16,5! :wow:

Fortsatt hvitt og kaldt i hovedstaden. Minus 9 skulle vel sørge for at sneen fortsatt blir liggende. En del møter med diverse leverandører i luften og til vanns. Så blir det trening i ettermiddag...Ha en bedre onsdag!

g'onsdag! kaldt og godt ute - dette er vinter! Men inne er det latte i Starbucks-kruset og jammen hadde ikke en av sjæfan bolle og doughnuts med til "frokostklubben"

Brrrr.....

VÆRET MÅLT KL 0650
* -19°
* Sørlig svak vind
* Klart
* Høytrykk

Heldigvis innevakt resten av dagen...

Egil

Riktig god og kald morgen.
22 minus var det på Farmen i morges, og jeg slet med å få start på dieselbilen.. Glemte så sette på motorvarmeren i går kveld.
Så når er det bare å nyte en skikkelig vinterdag før det slår over til regn og sørvest storm i kveld.

God morgen fra København. Overkyet, små surt og rundt 0 grader idag. Om en drøy time bærer det avsted til Kastrup for å fly via LHR til Edinburgh. :cheers:

Sjekket inn på nettet igår, og siden de første 15 radene var sperret, valgte jeg å legge på 5 rader til så jeg fikk nødutgang på MDen og havnet da på rad 22.

God morgen i kulda.

Noe sier meg at den verste kulda har gitt seg, ihvertfall her i Oslo. Det er overskyet og lavere skydekke. Men, kaffen smaker godt, så da kan det være det samme.

Her smaker Latten utmerket(den tredje!! og vi snakker om en kopp paa stoerrelse med en middels Tankbil:p ) Borte bra , men hjemme besterst!!....Meget godt aa vaere tilbake paa oeya....det ble en lang ferd hjem fra Oslo til Seattle i gaar....flere ganger holdt det paa aa glippe.....men vi kom da hjem....og som paa utreisen var fergeturen klart best i test!!

Originally posted by Concorde

Originally posted by CK

Starbucks

ÆSJ!!!

Oren's er bedre:colgate:

Det er masse kaffe som er bedre enn Starbucks, men naar det er sagt saa er Starbucks meget bra aa ha paa diverse flyplasser....etter aa ha betalt USD 12.00 for noe de solgte som Latte paa OSL i gaar....hvor i grunn allt var galt (rengjoer i hvertfall Espresso maskinen)...det smakte bitre aarganger!!...saa fremstaar Starbucks som en droem.....(fra en som drikker 2-3 Latte pr.dag plus 2 Espresso og av det kjoepes 1% paa Starbucks....)

God morgen fra Veikrysset, hvor det meldes om temperatur saavidt paa plussiden.

Siden vi snakker om kaffe, vil jeg bare nevne at min selvkomponerte (les rester) blanding av Trader Joe's Volcano og Starbucks Serena organic smaker fortreffelig ... Ingen 'latte-stand' i huset her (I Seatltle finnes det knapt et kontorbygg uten) saa jeg maa stole paa egen produksjon. Kontorkaffen er av type som smaker som den er filtrert gjennom hansken til en tyrkisk lastebilsjaafoer...

Originally posted by LN-MOW

God morgen fra Veikrysset, hvor det meldes om temperatur saavidt paa plussiden.

Siden vi snakker om kaffe, vil jeg bare nevne at min selvkomponerte (les rester) blanding av Trader Joe's Volcano og Starbucks Serena organic smaker fortreffelig ... Ingen 'latte-stand' i huset her (I Seatltle finnes det knapt et kontorbygg uten) saa jeg maa stole paa egen produksjon. Kontorkaffen er av type som smaker som den er filtrert gjennom hansken til en tyrkisk lastebilsjaafoer...

Ja vi har 4! Espresso Cafe'r hos oss....:p :p

Selv vi har en proff kaffebar på Skøyen i våre egne lokaler...:D

Back