Morsom lesning!
Flyr mye til Usa, veksler mellom Sas og United, en ting som irriterer og forundrer meg er denne plastikken, det ser rett og slett "billig" ut... Sorry!
Tusen takk for en kjempe interessant TRSer frem til flere TR
Jeg som WCHC har bestandig følt meg godt ivaretatt av SAS på fra booking til ankomst på destinasjon. På min neste USA tur vil jeg prøve SAS Business
Et spørsmål: Jeg mener å ha lest en plass at enkelte selskap er restriktive med å ha WCHC-er i business class på grunn av at de krever at man kommer seg ut av setet ved egen hjelp og at man sitter i et sete med oppfellbare armlener.
Har SAS noen restriksjoner med WCHC som vil reise i business class?
Får man masse påfyll av champagne i biz?håper på en OT oppgradering der når jeg drar om et par uker
Får man masse påfyll av champagne i biz?håper på en OT oppgradering der når jeg drar om et par uker
Reiste hjem fra NYC i mai for tre år siden hvor begge brødrene var med. Vebjørn ble oppgradert til business. Aune gestikulerte ved skranken til omentent alle var ombord, men han endte på monkey. En kan trygt si at han ikke var veldig fornøyd ;-)Fløy OSL-EWR i SAS biz, og Aune Sand var på samme flyet. Tipper han drakk 2 flasker champagne.
Så du får nok så mye du vil![]()