Trallabom… satt ny pers i hotellfaktura nå.
Fikk fakturaen på epost etter forrige ukes fest på Ritz i USA.
22 siders faktura. Beløpet vil jeg helst ikke nevne :/
Trallabom… satt ny pers i hotellfaktura nå.
Fikk fakturaen på epost etter forrige ukes fest på Ritz i USA.
22 siders faktura. Beløpet vil jeg helst ikke nevne :/
Grompf! fra det store landet i vest.
Ikke noe AKAN-relatert besøk denne gangen?Grompf! fra det store landet i vest. Fikk besøk fra HQ i går. Det viste seg at det var et påskudd for å lage ‘hjemme hos’-reportasje i Avd. (Veldig) Vest i forbindelse med jubileet, så etter å ha sjenket ham rikelig med lokal bourbon, byttet jeg ut minnekortet hans. Så får vi håpe at han ikke merker det før han sitter på flyet videre.
Velvel - hjemmekontoret venter så snart overnattingsgjesten har kommet til bevissthet.
Ikke noe AKAN-relatert besøk denne gangen?
God ettermiddag fra Sola
Her ser det jammen ut til at kjøreruten, med ferjer og hotell, for de neste dagers ferietur er "ferdig" planlagt :8:
Blir sikkert noe forandringer etter hvert
Blir kysten opp til MOL, og ned via Beitostølen.
I følge Google Maps så blir det nesten 1800 km, men kommer sannsynligvis til å bli mer.
Det blir 5 overnattinger.
Det blir 13 ferjeturer.
Tid bak rattet: over 31 timer
Det store spørsmålet er om jeg klarer å holde meg under 10K i utgifter, inkl. drivstoff, ferjer, hotell og mat :drunk:
Blir sikkert noen dager i koma når jeg har kommet hjem![]()
Ikke noe AKAN-relatert besøk denne gangen?
God ettermiddag fra Sola
Her ser det jammen ut til at kjøreruten, med ferjer og hotell, for de neste dagers ferietur er "ferdig" planlagt :8:
Blir sikkert noe forandringer etter hvert
Blir kysten opp til MOL, og ned via Beitostølen.
I følge Google Maps så blir det nesten 1800 km, men kommer sannsynligvis til å bli mer.
Det blir 5 overnattinger.
Det blir 13 ferjeturer.
Tid bak rattet: over 31 timer
Det store spørsmålet er om jeg klarer å holde meg under 10K i utgifter, inkl. drivstoff, ferjer, hotell og mat :drunk:
Blir sikkert noen dager i koma når jeg har kommet hjem![]()
Neida, disse eksisterer ikke for megTvilsomt, du har glemt bompenger...
Why not?But, why?![]()