God morgen alle sammen. Gårsdagen status ble 22000 skritt - tviler på om dent blir så mnage i dag - men i dag blir det også tid til en treningsøkt når jeg er tilbake i byen. Ha en sprek onsdag du også.
Hei igjen - lørdag skal jeg til BGO og da får jeg vel besøke den nye Lounge på Flesland også. Noen som har vært innom siden den åpnet sist helg.
Ha en flott dag videre.
Jan
Ny morgen, gammel trikk. Deler av arbeidsdagen tilbringes i "banken", som passiv tilskuer. Får vel ta strøk nummer to på taket i badet i kveld, så jeg blir ferdig med det.
Endte forresten opp i en budrunde på et hus i går. Jeg hoppet av 600.000 over prisantydning, men innen alt var over gikk huset 1,75 mill over prisantydning. Så er definitivt ikke helt dødt i eiendomsmarkedet.
Ha en fin dag
Hmm.. sjekket animasjonsprogrammet på hotellet idag. Ved hovedbassenget var det blant annet ansiktmaling etterfulgt av Aqua-Zumba. Tror jeg kan ta meg god tid i Chania.
Endte forresten opp i en budrunde på et hus i går. Jeg hoppet av 600.000 over prisantydning, men innen alt var over gikk huset 1,75 mill over prisantydning. Så er definitivt ikke helt dødt i eiendomsmarkedet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.