• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Bra onsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag, nye møter - så da er det vel egentlig bare å komme seg opp fra kjøkkenbenken og ned til sentrum hvor frokost med kollegaer fra Østlandet venter. En pause i julebordene i kveld så da blir det en treningsøkt i stedet.Best onsdag ønskes!

Tralala fra et-sted-over-England .. Her klarte crewet å skippe hele seksjonen min med kaffetralla, og kun et massivt opprør fikk dem tilbake. Nå venter noen timer i Frankfurt før jeg fortsetter videre til Oslo og Asker, hvor jeg blir til fredag.

Rolig overfart. Fryktelig middag, men vi som har overlevd Forsvarets RSP tåler det meste. Ha en framifrå dag.

Mornings fra L1. Klar for dagens økt på kontoret. Spørsmålet blir hvor ferdig jeg er når jeg må dra hjem. Ha en fin dag.

Morn fra RE11. 12 grader og regn, ikke mye som minner om julebordsesongen enda. Det skal jobbes og etter det så er det ingen konkrete planer

God morgen fra Sørlandet. Nå er det ned i gymmet, et par møter og så nordover for et event på Grand i kveld.

Attachments

• IMG_7514.webp
    IMG_7514.webp
    40.4 KB · Views: 9
Goodmorgen fra Malmö. En grå og overskyet dag, men med morgenkaffen i koppen. Skoleopgaver der skal afleveres ved midnat, så i dag bliver en dag med lidt gåpåmod og stress. I må have en dejlig dag, alt imens klokken nu har passeret 7.47 :-)

God morgen fra Oslo

Er det noe jeg ikke liker bortsett fra mandager, så er det regn. Men det ser det ut til å bli mere og mere av.
Men regner med at dette snart er løst, bare en innfører noen nye avgifter. For da er det vel slik at man kan nesten velge hvilke dager det skal regne? Eller å varmt det blir osv..
Men nok om det..

Ellers har man hivd seg over innboksen, nok og ta av der. Så for man se hva dagen bringer..

Ha en bedre deg med eller uten regn.

God morgen fra Santiago. Løpetur unnagjort og om litt settes kursen mot SCL. PH-BQA er straks på vei fra EZE for å plukke meg opp. Nydelig sommermorgen her - godt det bare er to uker på den nordlige halvkule selv om det blir hyggelig.

God dag fra Tananger,

"Gjemmekontor" i dag. Min bedre halvdel trenger hjelp til transport for å sjekke en ankel hos legen nå.

Innsjekk for ukas andre tur østover fjellet med 4008 i morgen tidlig er foretatt.

Ha en flott dag!

God dag fra Kalbakken. Stille og rolig på kontoret, kollegaene er enten på reise eller hjemmkontor. Her har man brukt lunchen og litt til på å booke neste års Asia-ferie. Var heldig med agentrulletten på CT-telefonen, og fikk et hjelpsomt svensk fruntimmer på tråden. Etter stive 45 minutter ble det en biz-billett med Vietnam Airlines til Hanoi. Litt strabasiøs hjemtur med HAN-MUC-CDG-DUS (med overnatting)-AMS-OSL😄 Ha en fifin onsdag med eller uten krampe i bookingfingeren...

God dag fra Paris. Super, litt fuktig og lang arbeidslunch på Le Petit Sommelier i Montparnasse er unnagjort og det krones med en stappfull RER-B ut til CDG. Hjem med bolaget om noen timer. :)

Nest siste jobbtur før jul unnagjort!

Ha en best onsdag

• Like
Reactions: EB
Da var man godt etablert på Vettre og landeveisstøvet er skylt av kroppen. Satt på 1A på siste leggen og sov hele veien. Endelig. :)

Tok Flytoget ut og Oslo forandrer seg fra gang til gang .. Hadde heller ikke fått med meg at det var tunnell fra Lysaker til Sandvika ....

Da var man godt etablert på Vettre og landeveisstøvet er skylt av kroppen. Satt på 1A på siste leggen og sov hele veien. Endelig. :)

Tok Flytoget ut og Oslo forandrer seg fra gang til gang .. Hadde heller ikke fått med meg at det var tunnell fra Lysaker til Sandvika ....
Bare 14 år siden den åpnet for trafikk 😛
Fra Lillestrøm og til Skoppum i Vestfold kjører du nesten mer tunnel enn dagslys nå tror jeg

Back