God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Med heftig baksmell på skatten så er det vel bare å komme seg på jobb… skulle bare ønske ekstratimene ga overtidsbetaling;-) Besøk hos opphavet i ettermiddag og så var vi over halvveis i denne uken også. Ha en bedre onsdag:-)

Re: God onsdag morgen.

Morn fra Tønsberg. Skatteetaten sendte meg nesten femsifret resultat i går, i min favør, så da kan jeg fortsette å surre hjemme på 80% inntekt. Mistenker at sykkelsesongen starter i dag også, så det er nesten litt synd å pakke ski i bilen for en langhelg på Gautefall.

Hei fra MUC

Nattens flight med LH773 ble en time forsinket ut fra BKK på grunn av 2 medical som måtte offloades

Purseren var usikker på om en av dem kom fra det med livet i behold, men var full av lovord om de thailandske paramedicene og lege som kom til stede.
I tillegg var det både en lege og sykepleier om bord som assisterte

Landet likevel før rute i MUC, det var nok en fordel at dette skjedde på bakken i BKK og ikke i lufta

Mornings fra Asker. Straks avreise til skolen for minstemann og kontoret for meg. Baksmell på skatten ble det også, men den var forventet. Løpes i kveld skal det uansett. Ha en fin dag.

God morgen fra Klepp. Dagen starter hjemme, så til kontoret etter at en av arvingene har en time hos helsesøster for kontroll.

Og om værmeldingen holder kan det bli en riktig fin helg. Men dette er Jæren, og det er fremdeles bare onsdag...

God mårnings fra Stavanger. Her går turen snart ut til gamle kontoret på Sola for en it par timers økt. På veien dit skal datter og ex slippes av på SVG. Solen skinner og fuglene kvitrer, men det ligger rim på plenen.
Ha en strålende onsdag :)

Nok en morgenhilsen fra Stavangerområdet. Her ble det baksmell, mens kona får tilbake betydelig mer. Likevel er hun ikke enig i at min baksmell bør dekkes av henne. Hjem på rimelig full maskin i ettermiddag.

God morgen fra kontoret.. Tredje kaffe-koppen , og litt tjafse-prat med noen kunder unnagjort. Kebab er bestilt av familien, og det skal vel severes mellom forskjellige tennis-økter.

Så "Buddy" med eldste arvingen i går, og forstod hvor gammel jeg begynner å bli.. FIlmen er 21 år gammel, og deilig å se hvor u-digital verden var da.

God morgen fra Kongsberg.

Ikke de store nyhetene her. Helsa har vært slik den har vært siste ukene. Det dryppet et pent lite beløp ned skatteetaten i går, så det var jo kjekt. Jeg tror forøvrig at at Helsevesenet har brukt langt større summer på meg enn det jeg betalte i skatt. Så skatten skal fremdeles betales med glede.

Ellers blir litt bridge nå i formiddag. En stund siden jeg har spilt så på tide å finne frem kortstokken igjen.

God formiddag fra Forus,

Andre her i tråden har beskrevet været allerede her i sørvest. Morgenmøter gjennomført , en kaffe gjør seg godt mens noen oppgaver løses før lunsj.
Other than that business as usual.

I ettermiddag møter i Flymuseet.

Ha en fin dag.

G'morgen .. snart igang med ny arbeidsuke.

Hadde en merkelig drøm i natt ... Drømte at den oransje klarte å utrydde oss alle, og etter noen hundre tusen år kom det en gjeng aliens og begynte å granske etterlatenskapene våre. En av dem fant en dugelig pose hundebæsj jeg hadde samlet opp etter min 50 kilos berner, og noterte i loggen at vi hadde en underlig form for 'Smågodt' ...

Analyser i vei ..... :p

God morgen fra PDX.
Det ble null på skatten, så det er jeg glad for.

Det virker som det tar litt tid for kroppen å komme seg inn i riktig tidssone :)
Vi var innom noen butikker i går og så spiste vi ekte amerikansk mat (jeg glemte selvfølgelig å ta bilder) Jeg må bli flinkere til det.

Ha en fin dag!

Akkurat nå er jeg mest nysjerrig på LN-MOW sin beer-fridge fra ... 1936? Og den virker ennå?

Javisst. Har vært i bruk hele tiden. :)

Man lager ikke slik kvalitet lenger ..

87bc41a95ec99ee72313a7e2afb4c8f7.jpg

f2e4e7f65132bf7d39cb89c8001c11ff.jpg

Jeg vet ikke om mange som har fungerende kjøleskap som er eldre enn meg. Så et kjøleskap mer enn dobbelt så gammel er imponerende :up:

Og nei, de lager dessverre ikke slik kvalitet lengere. :(

Back