God 1 oktober fra et sted som kaller seg Pub på SVO. Ja du leste riktig SVO. Jeg missa en flight til OSL. Heldigvis har Aeroflot to daglige to OSL så fikk booka om til kveldsflighten fra Olga i Aeroflot-skranken for 400 sure kroner. Men billigere enn å kjøpe ny billett, reiser billigst economy. Undervurderte litt hvor lang tid ting tar med t-bane, Aeroexpress hvor jeg akkurat misset en avgang og neste ikke går før om en halvtime. Og ja jeg reiser med håndbagasje, da jeg hørte at Oslo checkin var stengt så bare FAEN. Jaja jeg gidder ikke å stresse meg igjennom, så prøver ombooking og veldig greit med ombooking. De har dog øl her, neste gang får man lære litt. Pendle på kryss og tvers av Moskva og tog tar litt tid. Og attpåtil har de sikkerhetskontroll ved inngangen, det hadde de ikke for 4 år siden. Jaja får jobbe litt i stedet, fint for Aeroflot å booke om for kun 400 kroner, hadde jeg måtte kjøpe ny hadde den kosta en tusenlapp.
Og siden visumet mitt løper ut i dag må jeg ut av Russland i dag for å ikke sitte fast i byråkratiet. Tror løsninga mi på det hadde vært og kjøpt en billett til Finland eller en visumfri destinasjon om det ikke gikk flere fly til Oslo i dag.