God onsdag fra Sandnes

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
På tide at noen kommer avd. Bangkok & omegn (for det er vei i Bangkok omegn Fluxie oppholder seg?) i forkjøpet. Stod ikke opp ens ærend for å gjøre dette, men «vi har ei tulle» som skal ha mat. Da hender det jeg står opp i sympati med melkeprodusenten. God morgen fra Sandnes. Som vanlig blir det vel å finne dyna etterpå mini har fått mat og sove helt til vi må vekke henne for mer mat om en fire timers tid. Og sånn går no dagene.

Re: God onsdag fra Sandnes.

Glad onsdag fra Ris. Kaffe og forum før kontoreringen starter. Skal se at bilene også trenger litt vask og stell i løpet av dagen…En treningsøkt i kveld…men regner med en 12-14000 skritt før den tid. Nå kopp nr 2.

God morgon från Radisson Strand i Stockholm. Efter en lång resa från Bangkok via Wien till Stockholm igår så är det idag dags att bege sig hem till Berlin idag, dessvärre med SAS Disconnect. Hinner tyvärr inte äta frukost på hotellet så blir nog i loungen på Arlanda.

Ha en fin dag!

God morgen fra Asker. Linet opp, bare ennå ikke fått ankomst slot i BHG. Alene med barna, så får kombinere hjemreisen med trening. Ha en fin dag.

God morgen fra R12. Vi har akkurat satt seil og satt kursen mot Oslo. Deretter går ferden videre til residensen min på Rikshospitalet for en C-sjekk. Regner med å bli der til lørdagen, men det spørs litt hvor mye de skal herje med meg i morgen. Tror de har planlagt å gjøre litt arbeid i forbindelse med ERCP’en. Stemmer må i alle fall byttes og så blir det nok litt utblokking etc i tillegg. Skal jeg hilse til Kongen eller noen i familien hans om jeg treffer dem? :lol:

Morn fra Tønsberg. Vurderer om jeg skal ordne litt mer snø her ved å kvitte meg med piggdekkene på syklene. Det er gjerne slikt som garanterer snøvær.
Ellers blir det nok videre graving av jord og grus i hagen i dag før regnet kommer

God morgen fra Møre. Ganske deilig utsikt å våkne opp til. Nå er der ned til frokost og et møte før denne elektriske saken Sixt mente var oppgradering skal på litt ferger osv.

217327a2-025a-4cb5-a9bb-cfedbea1e97f.jpg

God morgen fra Parkveien. Trening unnagjort og kontoret inntatt. Full møtekalender i dag og middagsgjester i kveld. Ha en bra onsdag.

God ettermiddag fra Koh Samet. Her er lunsj på verandaen akkurat inntatt. Nå slappes det av på sengen, må kjøle seg litt ned. Frokost ble inntatt til utsikten på første bildet, etter det ble det ekspedisjon sørover på øyen med Scooteren som er leid for hele oppholdet her. Vi var innom ett par strender og kan konstanterer at øyen og stranden vi bor ved er helt nydelig. (den store gruppen Russere reiste sin vei i går…) :)

Ha en glitrende flott onsdag :)

6d9f9af9600de21982385738f29bf801.jpg

cbfebffd28af52dba6d0d51d6d8932dc.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det var kulere å bo i det røde fyret der…

Fikk du plass på tvers der da? Du er jo omtrent 9 meter lang.

God morgen fra toget inn til bortekontoret. En annen på toget her som ikke har fullt så strålende dag. Grei nok i tøyet og sånn sett helt A4 men definitivt på en over middels dårlig trip. Triste greier.

Bortekontorering venter altså. Litt messeplanlegging og ymse.

Ha en best onsdag

God morgen fra flyplassen. Jeg har mistanke om at noen må forklare valget av fottøy for sjefen når de kommer på jobb..:

Attachments

• IMG_1357.jpg
    IMG_1357.jpg
    143.4 KB · Views: 134

Fikk du plass på tvers der da? Du er jo omtrent 9 meter lang.

God morgen fra toget inn til bortekontoret. En annen på toget her som ikke har fullt så strålende dag. Grei nok i tøyet og sånn sett helt A4 men definitivt på en over middels dårlig trip. Triste greier.

Bortekontorering venter altså. Litt messeplanlegging og ymse.

Ha en best onsdag

Ligger faktisk «i skje» med murveggen…våkner litt sånn som en )

Guud mauning ... Det ble en SAHB morning i skauen i dag.

Nå er solen oppe og det snorkes lett ved siden av meg. Søster - MER KAFFE!!

Back