God morgen fra Brakar linje 51 til Drammen. Ikke de helsikes togproblemene som har tvunget meg over på bussen i dag, men det faktum at de neste dagene er i folkets tjeneste i Drammen Tingrett.
Ellers lite på programmet i kveld, blir vel å få unna litt jobb som har hopet seg opp mens jeg har vært i retten. Prøver å få unna en del i rettspausem mitt på dagen, men det lar seg ikke alltid gjøre å få unna alt.
Ønsker alle en god dag enter du skal dømme eller ikke!
God morgen fra Brakar linje 51 til Drammen. Ikke de helsikes togproblemene som har tvunget meg over på bussen i dag, men det faktum at de neste dagene er i folkets tjeneste i Drammen Tingrett.
Ellers lite på programmet i kveld, blir vel å få unna litt jobb som har hopet seg opp mens jeg har vært i retten. Prøver å få unna en del i rettspausem mitt på dagen, men det lar seg ikke alltid gjøre å få unna alt.
Spent på å se hva som skjer i ettermiddag. Hvis Fed øker renta med 3/4 eller et fullt poeng, er sjansen stor for at det kommer et skikkelig krakk. Har uansett sikret meg og avventer for ikke å tape mer.
Hu hei. Har fått et par innkallelser, men klarte å snike meg unna siden jeg ikke var stasborger den gangen. Nå kan det se ut som at de har glemt meg. Håper det varer.
Nydelig morgen, er blitt bortskjemt med disse. Spent på å se hva som skjer i ettermiddag. Hvis Fed øker renta med 3/4 eller et fullt poeng, er sjansen stor for at det kommer et skikkelig krakk. Har uansett sikret meg og avventer for ikke å tape mer. Bransjen til OJB blir nok vinneren i vinter. Alt annet er jeg skeptisk til.
Velvel, ny arbeidsdag venter.
Nå var det alt mer eller mindre allerede priset inn. Så noe annet ville heller overrasket markedet og påvirket kursene
Det var vel ingen tvil om at renta ville bli satt opp med 3/4 poeng og samtidig for oss som har fulgt med i skolenvar det liten tvil om at naar det naa er et faktum saa stiger Aksjekursene - absolutt ikkenoe krakk !. I gaar var den beste dagen aa oeke porteføljen og det betaler seg allerede
![]()
Markedet var ikke spesielt imponert.
Men det falt ikke nå rentehevingen ble offentliggjort….og fallet var mindre enn hva det var her om dagen [emoji2957]
Jo, som du ser av grafene. Det droppet presis klokken 2 EST, hentet seg inn før det droppet ytterligere.
Nei, det er ikke så viktig hva som skjer i dag, det er hva som skjer i ukene fremover som kan bli litt spennende. Noen spår at det kan komme et skikkelig dropp mens andre ser lysere på det. Vi får se.
Også ferdig etter 12 år…mannen min fikk en skikkelig bonusinnkalling til Cappelen/Jensen saken…estimert fra 3 januar til 23. juni… søknaden fra arbeidsgiver om fritak henger fortsatt i glass og ramme - #innvilgetfritak
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.