God onsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen folkens!

Da var det onsdag git. Må ærlig innrømme at dagene går vel fort nå! Av dagens meny over oppgaver står det dokumentasjon, dokumentasjon og atter dokumentasjon før man forlater dette åstedet til fordel for ny jobb om en måneds tid.

Ha en fin en forumister! :)

Mornings, ikke bare er det onsdag, men vi snakker også oktober. Midt i månedsoppgjøret nå, så spesielt tidlig kommer jeg neppe hjem. Så jeg får ta tranen min og komme meg til skogs. Ha en fin dag

God onsdag morgen fra Trondheim
8 grader i morres, herlig luft og blånende(kan man si det ? ) himmel. Tegner til å bli en fantastisk høstdag i bartebyen.
Litt innhandling av materiel til utendørs gjerde og innendørs vegg etter jobb idag, så blir det å hive seg til med snekring etterhvert.

Ønsker alle en god vikinglotto-dag :) :) :)

Våknet til flotte farger både på himmelen og på trærne denne morgen. I tillegg til 6 varmegrader denne morgen øverst i Oslo nord.

Snart avreise til PMI for en ukes ferie igjen.

Jan

Attachments

• 1-10-14.jpg
    1-10-14.jpg
    81.6 KB · Views: 149
Morgen fra Skaun!

Her er dagens dont å få avslut tiltet forbredelsene neste ukes seminar på Malta, ser ut til at vi totalt blir rundt 200 mann/kvinner, hvorav rundt 35 på spillkonferanse..

Noen dager i Roma og Milano først, så blir litt farting de neste par ukene. Får håpe senhøsten er varmere der nede. :)

Pent, men kaldt i Skaun. Hagemøbler pakket bort, klart til nissen snart...

Nyyt dagen.

Kim

God morgen fra Forus,
Mildt og fint her over på morgenkvisten, men metrologen har lovet oss regn ut over dagen.
Det lover godt for gressplenen , mer vann!
En alminnelig travel dag ligger det an til .
I morgen planlegges ukas tur over fjellet til prosjektkontoret i Sandvika.
Ha en fin dag folkens.

God morgen fra Reykjavik.

Endelig er vi inne i den lengste og beste måneden i året!
Blir litt flyving i dag, etterfulgt av en aldri så liten kjøretur rundt om kring på instagramisland.

Ha en fin onsdag :)

God 1 oktober fra et sted som kaller seg Pub på SVO. Ja du leste riktig SVO. Jeg missa en flight til OSL. Heldigvis har Aeroflot to daglige to OSL så fikk booka om til kveldsflighten fra Olga i Aeroflot-skranken for 400 sure kroner. Men billigere enn å kjøpe ny billett, reiser billigst economy. Undervurderte litt hvor lang tid ting tar med t-bane, Aeroexpress hvor jeg akkurat misset en avgang og neste ikke går før om en halvtime. Og ja jeg reiser med håndbagasje, da jeg hørte at Oslo checkin var stengt så bare FAEN. Jaja jeg gidder ikke å stresse meg igjennom, så prøver ombooking og veldig greit med ombooking. De har dog øl her, neste gang får man lære litt. Pendle på kryss og tvers av Moskva og tog tar litt tid. Og attpåtil har de sikkerhetskontroll ved inngangen, det hadde de ikke for 4 år siden. Jaja får jobbe litt i stedet, fint for Aeroflot å booke om for kun 400 kroner, hadde jeg måtte kjøpe ny hadde den kosta en tusenlapp.

Og siden visumet mitt løper ut i dag må jeg ut av Russland i dag for å ikke sitte fast i byråkratiet. Tror løsninga mi på det hadde vært og kjøpt en billett til Finland eller en visumfri destinasjon om det ikke gikk flere fly til Oslo i dag.

Back