God morgen fra en meget vindfullt Sola. Blåser såpass at deler helikoptertrafikken ble kansellert allerede i går med beskjed om å komme tilbake på fredag. Etter fire dager klarte jeg å bestille noen av billettene hos sas i dag. Vi får starte med det positive og det var at agenten ringte meg tilbake da det ble brutt siden jeg faktisk forsøkte å bestille billettene på telefon. Ikke fullt så bra at agenten påstod at en bare kan bestille vanlige billetter med poeng på internett. Jeg ringte i utgangspunktet fordi sas har tatt bort muligheten for å bestille eurobonusbilletter til en destinasjon med retur fra en annen. (Om noen har funnet en ny bakvei for dette setter jeg pris på en PM). Forsøkte å bestille billetter på nett fire ganger på nett i går, men ble kastet ut da det skulle betales. Men i dag fikk jeg iallfall bestilt fire billetter, så får vi se hva som kan trylles frem for de to siste billettene. Dette ble langt gitt.
Forslag til leiebil til 7 personer i California mottas med takk. Må være ok plass for alle, de to minste er ca 1,60 m. Må ha plass til seks kabintrillekofferter. Tips til Disneyland billetter og hotell i nærheten som ikke koster 5000 kr/natt mottas med takk.
Nå er det straks samling i staselige lokaler, så dagen kan snart nytes. Returen til Oslo tror jeg blir uten servering. Har de mot formodning lastet varer tipper jeg det blir for mye turbulens til å servere.