God morgen lørdag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen lørdag

God morgen fra Vang Vieng. Klokken er blitt 7:30 ish og kaffe nytes på terrassen til en nydelig utsikt. Friskt og kjølig nå på morran.
I går var en på fjelltopp tur, noe som kjennes i beina i dag. Blir ny ekspedisjon ut på dagen engang.
Ha en nydelig lørdag :)

9dc2b87c1820d2f27c2e9825f241d1ee.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: God morgen lørdag

Glad morgen fra Ris. Kaffe, forum og papiraviser er med på å starte lørdagen på en perfekt måte. Fra magasinene til avisene har vi den siste uken fått tips om å spare penger. Må si jeg helt klart kommer til å følge D2 som mener at det er mye god vin til rundt 250,- flasken og ikke så mye til A-magasiner som mener at man fint kan vaske klær sjeldnere og at en flekk på genseren er helt OK.

Jetlagged morgen her fra Hvalstad, dog kunne vært vesentlig verre. Barna skal tas på ymse aktiviteter og jeg må ta turen til straffeskranken på biblioteket og erkjenne mine synder da jeg mistet en av bøkene deres på turen. Kona skal avsted til julebord, så da kan jeg kjøre mitt lille en manns rakfisklag i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Majorstuen. Her ventes familiedag i Vestfold og bursdagsfeiring del 1 av bedre halvdel.

God morgen fra Kongsberg

Kona har dradd på jobb og ungene purker og sover, noe de antagelig vil gjøre i flere timer, så da har far huset for seg selv. Ikke noen store planer for dagen, men om været blir noenlunde høvelig skal jeg ta frem piggskoene og få tatt meg en trim. Ellers er det vel en del sport på fjernsynet.

God morgen. Konas nybakte rundstykker smakte som alltid fantastisk. Nå skal kona og et stk arving shoppe for oppussuing av et barnerom, det er jo to år siden sist.en annen arving har nok feber så jeg får vel la være å presse henne på langrenn selv om det er kunstsnø på både Gullhella og Kollen.

God formiddag fra Grønland. Kjørte kona på jobb i morges, så har bedrevet litt handling og lett indretjeneste. Snart på kaffebesøk hos en kompis, ellers ingen store planer for helgen.

Skulle gjerne vært i den delen av verden som Ruby befinner seg i. Men akkurat Vang Vieng lengter jeg ikke tilbake til… Min tilværelse som backpacker endte brått der for ca 20 år siden. Opplevde stedet som helvete på jord, overfylt av ubrukelige hasjrøykende backpackere med sarong og dreadlocks[emoji51] På dag to tok jeg buss til Vientiane, fik haik med en amerikansk FN-offiser til Udon Thani og kjøpte business class billett til Bangkok. Ryggsekken ble kassert, og koffert innkjøpt hos Robinson på Sukhumvit[emoji4]

Seeen frokost på Knausen er ferdig.. Våknet 11 så da blir det snaut med tid. Resten av gjengen skal bort i bakken og stå slalom mens gammern skal ha ego-tur i marka.

I kveld er det litt for mange andres barn som skal sove over og vi eldre skal ha årets fjerde intimjulebord med urøkt pinnekjøtt. Mmmmm

ee4671c6-9abe-493d-9707-634bf77fd5d6.jpeg

God dag fra Lillestrøm. Handling og lørdagsfrokost unnagjort. Nå bærer det inn for å besøke litt tantebarn og slikt ymse.

Ha en ekstra best lørdag.

God ettermiddag fra Motor Yacht Hamlet på vei tilbake til Helsingborg fra Helsingør. Når man er på helgetur til Sverige så er det jo viktig å stikke innom et hyggelig sted også.
1be18d8a87f106f5b1c3da26e69f8a6a.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back