God onsdag fra 58130, Pai

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen fra Pai. Her nytes morgenkaffe på terrassen akkompagnert av masse fuglekvitter. Temperaturen er behagelige 20°C og solen lurer bak trærne.
Det var betraktelig mer folk her nå enn sist så ikke fullt så fredelig i walking street heller. Men her jeg sitter nå er det nydelig.
Ha en fin fin onsdag :)

1cf5e9daa6446dcb526893dfaa368749.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: God onsdag fra 58130, Pai.

God morgen fra 2750. Her starter arbeidsdagen om noen minutter flr kursen settes mot tidligere Buskerud og Vestfold. Men først kaffe og vaffelhjerter på Granavolden. Nyt dagen du også.

God morgen fra Pai. Her nytes morgenkaffe på terrassen akkompagnert av masse fuglekvitter. Temperaturen er behagelige 20°C og solen lurer bak trærne.
Det var betraktelig mer folk her nå enn sist så ikke fullt så fredelig i walking street heller. Men her jeg sitter nå er det nydelig.
Ha en fin fin onsdag :)

Godmorgen fra LPT. Jeg kommer til Pai på søndag!

Morn fra, skal vi se, er visst 1358 utenfor T-banen nå. Snart ved fylkesgrensen så man får jobbet litt i dag, heldigvis er de hjemmeværende i bedre form.
En viss sjanse for at jeg er såpass tidlig ute at jeg får ansvaret for kaffen men det skal jeg nok klare.

God morgen fra bortekontoret.. Fun fact; man svømmer faktisk mye fortere når man har kjørt halal-aften dagen før. Nydelige 2k på morgenkvisten.

Nå er det trakterkaffe med Maryland Cookies og billett-booking.

Nyt dagen.

God Onsdag, lillebror er visst en morgenfugl og jeg prøver å finne ut hvordan jeg - Å menneske - skal leve med å ha født et A menneske. Kaffe ser ut til å være en sentral del av løsningen.

God morgen fra kontoret, som vel er 0283. Nok en gang vant vi "komme først i barnehagen"-konkurransen. Klar for årets influensavaksine her på kontoret i dag. Ha en fin dag

Last edited:

God morgen fra en meget vindfullt Sola. Blåser såpass at deler helikoptertrafikken ble kansellert allerede i går med beskjed om å komme tilbake på fredag. Etter fire dager klarte jeg å bestille noen av billettene hos sas i dag. Vi får starte med det positive og det var at agenten ringte meg tilbake da det ble brutt siden jeg faktisk forsøkte å bestille billettene på telefon. Ikke fullt så bra at agenten påstod at en bare kan bestille vanlige billetter med poeng på internett. Jeg ringte i utgangspunktet fordi sas har tatt bort muligheten for å bestille eurobonusbilletter til en destinasjon med retur fra en annen. (Om noen har funnet en ny bakvei for dette setter jeg pris på en PM). Forsøkte å bestille billetter på nett fire ganger på nett i går, men ble kastet ut da det skulle betales. Men i dag fikk jeg iallfall bestilt fire billetter, så får vi se hva som kan trylles frem for de to siste billettene. Dette ble langt gitt.

Forslag til leiebil til 7 personer i California mottas med takk. Må være ok plass for alle, de to minste er ca 1,60 m. Må ha plass til seks kabintrillekofferter. Tips til Disneyland billetter og hotell i nærheten som ikke koster 5000 kr/natt mottas med takk.

Nå er det straks samling i staselige lokaler, så dagen kan snart nytes. Returen til Oslo tror jeg blir uten servering. Har de mot formodning lastet varer tipper jeg det blir for mye turbulens til å servere.

God morgen fra Lillestrøm stasjon. På vei inn til kontoret for en hel dag med filming.

Elefanten gleder seg sjukt på grunn av kakene som er med. Gjester på kontoret = pit stop på Garcon på veien.

Ha en fin en

God morgen fra en meget vindfullt Sola. Blåser såpass at deler helikoptertrafikken ble kansellert allerede i går med beskjed om å komme tilbake på fredag. Etter fire dager klarte jeg å bestille noen av billettene hos sas i dag. Vi får starte med det positive og det var at agenten ringte meg tilbake da det ble brutt siden jeg faktisk forsøkte å bestille billettene på telefon. Ikke fullt så bra at agenten påstod at en bare kan bestille vanlige billetter med poeng på internett. Jeg ringte i utgangspunktet fordi sas har tatt bort muligheten for å bestille eurobonusbilletter til en destinasjon med retur fra en annen. (Om noen har funnet en ny bakvei for dette setter jeg pris på en PM). Forsøkte å bestille billetter på nett fire ganger på nett i går, men ble kastet ut da det skulle betales. Men i dag fikk jeg iallfall bestilt fire billetter, så får vi se hva som kan trylles frem for de to siste billettene. Dette ble langt gitt.

Forslag til leiebil til 7 personer i California mottas med takk. Må være ok plass for alle, de to minste er ca 1,60 m. Må ha plass til seks kabintrillekofferter. Tips til Disneyland billetter og hotell i nærheten som ikke koster 5000 kr/natt mottas med takk.

Nå er det straks samling i staselige lokaler, så dagen kan snart nytes. Returen til Oslo tror jeg blir uten servering. Har de mot formodning lastet varer tipper jeg det blir for mye turbulens til å servere.

Det er jo fremdeles untakstilstand på leiebilfronten i USA, men vi ser at på stor SUV så vinner AVIS (Og man bør ringe dem) Der spretter prisene i alle kanter, men man kan forandre bookingen når som helst. Fikk temmelig rimelig Tahoe i julen, 10 dager 14.000 kroner. Ringte her om dagen, og da kostet hakket over, premium large SUV (Suburban, Expedition lang, Navigator) 12.800 (?) så vi forandret. Planen nå er som i sommer og gå innom Sixt på flyplassen på vei til AVIS og spørre om de har noe fett til under 12.800,- (og flashe lissom-Platinumet) - da er de fort kjappe til å finne noe hvis de skjønner at de har 40 sekunder på å finne en all-in pris uten morsomme tillegg.

Forslag til leiebil til 7 personer i California mottas med takk

Jeg har av og til bestilt leiebil på Finn.no.
Ser ut som en stor SUV in California koster ca 1kNOK per dag.

God morgen fra Kongsberg. Deilig å være hjemme i går kveld og i natt. Nå er jeg tilbake på sykehuset for litt prøvetaking og samtale med lege. Regner med jeg blir sendt hjem igjen etterpå men at jeg må nedom for nye prøver i morgen. Eller skikkelig grisevær her i dag med temperatur ned mot 0 grader og regn og sludd i luften.

God formiddag fra Forus,
Her har morgenmøtene blitt gjennomført og det ligger ann til en møtefri resten av dagen. Det gir anledning til å jobbe litt konsentret resten av dag.
Som antydet lenger opp i tråden blåser det heftig her over i sørvest idag og. Startet dagen med å rydde opp rundt huset før jeg dro på jobb.
Litt kaffe påfyll nå og frekventering på Forumet før dagen fortsetter.

God formiddag fra Forus her også. Det blåser noe heftig. Men så lenge det holder seg tørt skal jeg ikke klage. Men jeg velger å sutre litt over at søvnkvaliteten i natt var heller dårlig. Så kveldens kalenderoppføring "treningsøkt" er elegant flyttet over til torsdag.

Det er bånn gass og mye folk på bruket her så det er bare å henge i men nå er det snart lunsj. Heldigvis. Ha en fin en!

Hadde leiebil mandag i Nashville. Ikke ugrei pris i det hele tatt, Hertz som lå litt avsides. Uber begge veier fra hotellet
Men, bestilte tidlig og det tok litt leting. Jeg fikk den siste bilen nært flyplassen..

G’morgen, ja .. Ser ut til å bli en fin, men kald, dag …. Men det er greit. Jeg skal jobbe og vi slipper aircondition.

Postbudet passerte ved halv ti-tiden i går kveld. Store mengder post og ikke nok folk til å frakte den ut. Ikke spør henne om hva hun synes on valgkamp-reklamer …. :lol:

Back