God morgen fra EK first class lounge.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Da var det tid for en tur opp til jantelov og minusgrader. Ingen opgradering ennå i dag, men en liten komplimentær oppgradering til First Class lounge som er et hyggelig avbrekk fra en overraskende masete terminal 3 på morgenkvisten.

Gleder meg allerede til fredag - ha en fin dag..

Guten morgen, keine sorgen.

En kollega fant en fantastisk Mexicansk restaurant i 5 etg på et kleint Polsk kjøpesenter igår. Fabelaktig mat og gode margerita (eller hvordan det nå staves). Beste meksikanske jeg har smakt utenfor Mexico, og det er fint ettersom jeg også trives best utenfor Mexico.

Nå er det litt messe igjen før snuta rettes hjemover med SK.

Ha en fin dag.

URK fra Stavanger. Vond rygg i dag og, den ble ikke bedre akkurat av å få kjørt seg i går når unge lovende Sirpjalle drev med snekkerier.

Nuvel, snart frokost og dugnad på idrettslaget til ungene i dag.

Ha en fin en forumister :)

Mornings fra Oslo. Ser ut til å bli dagen for husarbeid idag. Heldigvis invitert på middag hos de gamle, så slipper å tenke på det. Ha en fin dag

God formiddag, svæææært høy luftfuktighet i dag også. Men, men, da er det bare å trå til med forefallende arbeid i heimen. Noen lister og litt fuging som overhodet ikke har gjort seg selv på noen måneder, så jeg har tråkket til og satt i gang. En times tid til så er jeg ferdig med det. Forøvrig - ha en fin dag, med eller uten fuging!

God morgen fra Kongsberg. Grått vær og regn her i dag. Har en plan om å få ryddet i garasjen i dag, noe som virkelig trengs. Kanskje det er et håp om å få plass til bilen der inne før dagen er omme. :)

God morgen fra vestkanten. Rolig dag, før SATS skal få æren av å huse meg om en time.
Som Discuss har jeg litt malearbeid som ikke har løst seg selv, så ettermiddagen kommer nok til å tilbringes med kost og rulle.

Oslo i morgen, og siden SAS er konkurs om kun få sekunder bør jeg vel bare hive meg i bilen med en gang.

Urk#2 fra Oslo, selv etter en lang og god natt med mye søvn verker kroppen ganske bra muligens som en konsekvens etter fredagskvelden på Stena Saga..

I dag blir det å lade batteriene for nok en hektisk uke på jobb, kanskje også en spasèrtur eller en tur til Lysaker for å visitere litt hos et annet større rederi.

Ha en fin dag :)

God dag fra Amsterdam flott vær her og godt øl. Hjem med SK i morgen kveld, eller ???? Må jeg tilbake til min gamle favoritt KL:stir
Et er sikkert, ikke noe mer SK kjøp...

God morgen!
Ser ikke nåla i veggen, mao. været er slik det har vært og åpenbart bør være.
Helgen drar seg ut i det lengste så det blir en rolig Søndag med ett par PL-kamper på skjermen.
En lang uke venter med en salig blanding av jobb og kursing, ju'hu!

Go kveld fra Pattaya
Regnet ga seg etter 5 timer med styrt regn og en sinna Tor med hammer'n.
Fått reparert litt etter gårsdagens pub til pub runde, får ta turen til reisebyåret i morra da det var håpløst å komme seg noe sted i dag.

Ha en fortsatt go søndag og farsdag vidre :)

G'morgen fra en kjølig og solfylt Sørstat. Her legger vi nå ut på Sjarmøretappen og gleder meg til hæljevakta er slutt om en 10 timers tid. Det skal feires med litt kjØLig drikke og en tur i Konekokeren, tenker jeg.

Frem til da får jeg gjøre mitt beste for å holde meg sysselsatt innimellom fotballkampene. ;)

Sitter i CPH apartment lounge etter å ha tilbrakt natten på en stappfull SK944. Denne loungen anbefales på det sterkeste.

God morgen fra Los Angeles.

Her er jeg snart i gang med StarMegaDO 4, og skal fly med Lufthansa over til Frankfurt og Zurich.

Back