• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Kanskje litt tidlig å starte en morgentråd?! Men jeg lar det stå til ^_^

Kommet tilbake fra en særdeles hyggelig og innholdsrik spottettur i FRA (hva fly angår). Dette ga mersmak.

Fikk en del nye selskaper på "samvittigheten", og hvem skulle tro at en skulle gå lei av 747'er? ^_^

Vel, det er snart på tide og komme seg i seng og opp om noen timer....

Ha en fin morgen da forumister! :)

Glad morgen fra hovedstaden med en Nespresso i k(r)oppen. Nå venter en haug møter på kontoret før det blir valgvake hos noen venner i kveld. Ha en bedre mandag og et godt valg!

Goooood Morning Norway!!!

kom att fra over dammen i går og er litt småtrøtt for å si det sånn!!

God morgon frå Ørsta! Her ringde vakttelefonen klokka 0420, og sidan har unge wf145 vore vaken. No lysnar det sanrt i Ørsta - ha ein god dag alle forumistar. Husk å gjere plikta di, bruk STEMMERETTEN din i dag! Godt val!

God mandag, og god valgdag.
Jeg gjorde unna borgerplikten for en uke siden, og jeg står ved det valget, så i dag blir jeg hjemme med minstemann mens kona stemmer (og tar med seg 5åringen for å vise)

I dag blir det hjemmekontor med mye WebTrends og Excel, før jeg setter meg på flyet til CPH i morgen formiddag for et par dagers "utvikling" med kolleger fra alle verdens hjørner i "bolaget". Det blir både hyggelig og lærerikt (og litt skummelt denne gangen tror jeg)

Last edited:
God morgen fra en skyfri Bergen. I dag går turen til Havøysund, der jeg skal tilbringe noen dager. Det blir dermed å teste ut WF sin direkterute BGO-TOS for første gang. På veien til BGO har jeg tenkt å få gjort min borgerplikt også.

Lykke til med valget alle sammen!

Borgerplikten fikk man unnagjort på ambassaden i CPH(som forøvrig var en ganske skuffende affære for de av oss som kun kjenner til amerikanske ambassader rundt om; det var ikke engang norsk flagg utenfor det vi kunne se!) for en stund siden alt, så da er det bare å krysse fingrene for regjeringsskifte..!

Ellers starter man uken optimististisk med trening, forelesning, og arbeidsgruppemøte. Og så skal det leses. Tror nesten ikke jeg kan bli sittende oppe på valgvake, skal jeg komme meg gjennom uken! Ha en strålende uke, alle sammen!

God mandag morgen. Oppe å går og snart er det tid å komme seg på jobb.....siden jeg ikke leverte tilbake bilen til fattern igår så blir det å droppe ruter til fordel for den. I kveld er det fotballkamp, denne gangen på bortebane ute i Bærum. Ellers så håper man selvfølgelig på en blå dag!
logo_2f_y.gif

Oj, oj, oj... opp 0700 er uvant! Frokost er inntatt, og en kopp espresso er forsåvidt klar.
Borgerplikten ble unnagjort igår. Partiet som glatt stigmatiserer ca 1/4 av norges velgere fikk ikke min stemme! Heller ikke Rødt.

Nå er Alfa'en klar, og snart blir det avreise til Drawback og Carrozzeria Alfa for reg. reim bytte, service, m.m...

Ha en fin mandag.

God mandag ettermiddag fra Auckland. Etter en tåkete og noe kjølig morgen har dagen utviklet seg til å bli en virkerlig solskinnsdag. Og med bare gode resultater på Universitetet så langt dette semesteret føles det fristende med et glass... Cola... :drink

Borgerplikten gjorde jeg for en månedes tid siden på Konsulatet i byen. Riktignok er logoen rød, men partiet er ikke riktig så rødt
krf_logo1_cmyk.jpg

... så joda, håpet om regjerningsskifte lever da her i gården også :up:

God dag fra Lilletorget! Endelig en vanlig jobbuke... Litt trøtt etter helgen, kan man vel si. Men kaffe er i koppen. Stemme skal avgis på Gamlebyen skole etter jobb, og man får vel stemme etter partimedlemskapet... Uten at det betyr så mye, for jeg tror ganske så sikkert at det blir fire nye rødgrønne år, i alle fall røde.

God morgen fra hovedstaden. Her skal man også gjøre sin borgerplikt etter jobb og middag. Et møte eller to står på programmet jobbmessig. Også får man se hva dagen ellers bringer :) Ha en fin valgdag!

Jeg har ingen stemmerett, men jeg ville gjerne brukt en stemme på et parti som var i mot det å stå tidlig opp.

Da var dagen i gang og en kanne oolong er på pulten og dagens først slag med papirarbeidet kan begynne...

-A

Jessda! Ny mandag, ny valgdag, ny uke, nye muligheter! Mye nytt på engang :p
Med kaffen i hånda ønsker jeg alle morgenfugler en god dag og godt valg!

G'morgen fra et regntungt Tromsø. Kaffen er klar på kontoret, det er bare å sette igang. Annet enn jobbing og stemming er dagens timeplan tom.

God morgon från Uppsala!

Solen skiner och en ny vecka har precis börjat. Hösten är helt klart här när termometern visar på 3 grader klockan 0630. Den unge studenten läser och läser och läser och.... kvällen kommer dock att tillbringas i Stockholm med damsällskap.

Håller tummarna för maktskifte i Norge. Ha en flott dag!

God morgen

Snuppa levert i barnehagen. Frokost og litt avislesing før dagen sparkes i gang.
Blir nok en del indretjeneste før et ørlite middagsbesøk hos moderen.

Borgerplikten ble unnagjort i går, og som så mange andre krysser vi fingrene for edringer.
Spørs vel ikke om det blir å sitte oppe å vente på resultater i kveld.

Ha en flott dag.

S

God morgen. Noe sliten i kroppen etter helgens svært så begivenhetsrike hyttetur til Valdres i helgen. Men, greit å komme i gjenge igjen, har et par sykt travle uker foran meg, som da genererer tilsvarende med inntekter. En meget bra kombinasjon :D

God ettermiddag fra Sydney. Borgerplikten ble gjort for en måned siden og det ble stemt blått.

God valgmorgen. Borgerplikten ble unnagjort i går ettermiddag. Dette var første gang man kunne stemme på søndag før selve valgdagen i Oslo. Et bra tiltak som bør videreføres til senere valg. Det ble lyseblått for min del også.

Back