• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

God morgen fra sør!

Her ser det ut til å bli en fin dag! Flagget er heis i anledning valgdagen. Først blir det full arbeidsdag på jobben med masse å gjøre før det blir innom valglokalet på veien hjem. Jeg skal stemme på det partiet som vil sørge for finere vær om sommeren, mer medvind, lottomillioner til alle, som vil kurere fyllesyke, sørge for at Liverpool og Start vinner ligaene og som vil dele ut en pen, ung pike til alle menn en gang i uka.:colgate:

Værre er det ikke!:up:

BF:cool2

God formiddag forumister! Dagen er enda ung, men borgerplikten blei allerede utført i går kveld på vei hjem fra et bedre hytteopphold. Så får man se hvor dette ender...

Jeg skal stemme på det partiet som vil sørge for finere vær om sommeren, mer medvind, lottomillioner til alle, som vil kurere fyllesyke, sørge for at Liverpool og Start vinner ligaene og som vil dele ut en pen, ung pike til alle menn en gang i uka.:colgate:

Værre er det ikke!:up:

Den stemmeseddelen fant ikke jeg :( Men det med fyllesjuken er jeg helt for, spessielt etter gårsdagen...

Go formiddag fra barteland.
Full gang på jobben og en stemme skal avgis i ettermiddag. Som Frank Aarebrot sa på radioen idag om det å bruke stemmeretten : "Om du hater et parti virkelig intenst, så stem på et hvilket som helst annet parti for straffe dem". Synes det var bra sagt jeg ;)

Dokker får ha en flott dag folkens :) :) :)

God formiddag fra sentrum av Oslo. Greit å komme på jobb i Oslo og se en hel haug VIF fans lange i trynet etter tapet for FFK i helga. Godt å være Fredrikstad Patriot i slike stunder :D

Ellers ble borgerplikten unnagjort sist uke, og jeg håper på kontinuitet, og ikke forvirring og uklarheter, i tillegg har jeg fulgt oppfordringen fra fagforeninga mi, og har dermed stemt rød-grønt.

Ha en flott valgdag, alle sammen :)

G'morn fra Maura. Her er en snart i gang med siste arbeidsuke, før en skal være to uker borte fra den federale expressen. Må innrømme at jeg begynner å få litt flyabstinenser, så det skal bli godt å plante rompa si nedi et sete ombord i e av BA sine småbusser neste tirsdag ;). Satser i så måte på å skaffe meg en frisørtime i løpet av uka, sånn at en ser noenlunde anstendig ut, når en skal ut å gjøre et godt førsteintrykk blant befolkningen i et par land jeg akdri har vørt i før..

Blir vel muligens også en tur innom skolen jeg tilbrakte mine barneår på, som i dag fungerer som valglokale. Tror jeg (for første gang side jeg fikk stemmerett) vet sånn noenlunde hvilket parti jeg skal stemme på. En veninne av meg, som er med i et av de to partiene jeg har vurdert, lovte meg hvertfall lavere skatter, så da får vi stole på henne ;)

God morgen!

Trøtt og sliten etter en helg i telt og havkajakk, men morsomt var det. På dagsprogramet står forhåpentligvis salg av sovesofa, mens stemmingen for heller vente to år.

Have a nice day :)

Litt stress her idag...

Guttungen har putta noe i dassen og trekt ned, så nå venter eg fortsatt på rørlegger med kamera skal komme og sjå om vi får det ut igjen.

Problemet er at eg reiser til Aberdeen om et par timer for et par dagers kurs, så dette blir knapt...

G'morgen fra Alpharetta. Her har man mistet stemmeretten for lenge siden, og like greit er det - tror ikke noen av skolene her stiller med norske stemmesedler likevel.

21 grader, regn i omegnen og om en tre timers tid fanger arbeidslivets klamme haand meg igjen for nok en uke med slit og slep for slavedriveren i Mosjoen ... :whip

:lol:

Så var man på jobb, med ferdig-bestilt frisørtime, og ferdigstemt stemme. Kirkevalget valgte jeg å stå over, da jeg ikke har noe voldsomt forhold til kirken. Så håper jeg bare det ikke får noen følger for hårklippen på fredag, da hun som skal klippe meg stod på listen :rolleyes:

Litt nostalgisk var det også å besøke gamleskolen, og avlevere stemme i det jeg mener var klasserommet mitt et par år på nittitallet.

God ettermiddag godtfolk,
Ukas første arbeidsdag er over , det er tid for å gjøre borgerplikten.
Deretter lokalvalgvake.
Spennede kveld og natt for oss alle.

Nydelig vær her over i sørvest bør borge for stor valgdeltagelse.
Det er med andre ord indian summer idag og.

Godt valg alle!

Nå er Alfa'en klar, og snart blir det avreise til Drawback og Carrozzeria Alfa for reg. reim bytte, service, m.m...

Da var bilen levert. Det var endel andre småting også, som slark i en øvre bærebjelke foran, samt noe malearbeid. Prisanslag 15-18000 kr. Men de får god tid på seg, jeg kan ikke hente bilen før 22/9. ORD med 943 imorgen, Brandbu på fredag, Distriktskonferanse i helgen og fysioterapi og klubbmøte på mandag.

Stemmingen er unnagjort for en stund siden, fantastisk at noen stiller liste der de lover
  • null avgifter på bil og bensin
  • fri fart på alle veier
  • gratis alkohol til alle
  • sommer hele året
  • pri-taget bags alltis skal komme først på båndet
  • nedleggelse av kafeer og butikker på OSL
  • full opptjening på EB uansett billettklasse
  • OSL som hub for SAS IC med 25 fly
Jeg stemte på dem for det hørtes så bra ut :love og så våknet jeg :drunk:

Uansett - ha en god ettermiddag og kveld og natt for dere som skal følge med utover.

Fått stemt jeg også!

Var også noe som het "Kirkevalget", så der stemte jeg på Hedningepartiet!

seriøs den der, BF ;) Det er faktisk viktig for de som er kirkemedlemmer, hva slags folk som blir valgt der også...

Valget er snart over, og spennede er det. Ingen hemmelighet at jeg ønsker videre drift ovenfra. God valgvake

seriøs den der, BF ;) Det er faktisk viktig for de som er kirkemedlemmer, hva slags folk som blir valgt der også...

Valget er snart over, og spennede er det. Ingen hemmelighet at jeg ønsker videre drift ovenfra. God valgvake

Var ikke meningen at den skulle være spesielt seriøs!;) hehe!
Kirkevalget dreier seg jo i hovedsak mellom blokkene av kandidater som er for eller mot ekteskapsloven! Finnes det virkelig ikke noe viktigere i de kristelige kretser?:old

Back