God mandag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God ettermiddag fra Bangkok. Fin flytur med TG fra London i går, faktisk positivt overrasket over det meste. Tydelig at turisttrafikken også har tatt seg opp, det som etterhvert har blitt stamhotellet her, Radisson Blu Plaza, var fullbooket allerede for 3 uker siden. Så nå er vi innkvartert på Radisson Suites i Sukhumvit Soi 13. Helt OK hotell og som navnet antyder er det bare suiter på hotellet. Prisen er OK, ca en norsk tusenlapp. Og heller ingen ulempe med Michelin anbefalt indisk restaurant på huset. I dag har det vært mest bassengtid og en time på massasje. Fruen har visst planer om shopping og bespisning på en annen kant av byen, så da får vi se hva ettermiddagen og kvelden bringer. Ha en strålende mandag[emoji41]

Du sendte fruen i forveien - i en billigere reiseklasse formoder jeg? :cool:

Jo mer jeg leser her vil jeg jo tilbake til Bangkok og Thailand og ikke minst Radisson Blu hotellet der som er ganske så bra. Men den tiden hvor man kunne få business ned mot 12-13k hos Qatar og lignende ser jo ut til å være forbi ja. Må opp på 20k tallet ser jeg iallefall :D

Back