God mandag morgen.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Ja.. det er ikke bare bare å ha bikket førti.. Nå er man noenlunde i form igjen etter en tøff tøff russehelg. Torsdag og fredag gikk i ett med herlige festligheter, med stabilt sideleie og en liten båttur lørdagen, skjelven og knust på kontoret søndagen og vanlig skjelven i dag. Det tar faktisk tre dager å komme seg nå.. I dag er det jobb og rehabilitering på programmet. I morgen er man invitert på finmiddag om bord på et kjent norsk marineskip som er innom havnen her som blir artig.

Nyt dagen.

Urk og atter urk fra Forus sier nå jeg. Da er dessverre alle de planlagte feriedagene så langt i 2013 oppbrukt, så det er det tilbake på jobb! Kom arbeidslyst du milde, og motstand skal du finne! ^_^

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

Ja ja, da var det tilbake til hverdagen. Det positive er at det ikke begynte å regne før jeg hadde kommet meg på jobb. Også er det vel ikke mer enn ca 35 år til neste gang jeg har 18 uker fri.

Mornings. Litt sent ute for å "slå" trafikken, så da blir det først hvit Porsche etterfulgt av korrupsjonsbuss for å komme seg på jobb. Siden sjefen har et ønske om at jeg skal blir avdelingens HFM ekspert betyr det kurs i dag, så lenge ikke forrige ukes "dassbrann" har blusset opp. Middag hos de gamle i kveld, og modern har lovet Champis :cheers:

God Morgen fra Block 31 i Angola, Vest-Afrika

Snart klart for mitt ukentlige Mainteance Meeting med påfølgende dagleg Morning meeting med klienten

I utgangspunktet har 2,5 veker igjen here nede denne turen, men siden eg får ny avløser som ikkje har fått LOI og STV enda, så rekner med at det blir nokre veker ekstra dessverre...

God mandag fra det Sørlandske!
Solen skinner, og det er jo typisk etter en helg med regn! :rolleyes:

På plass på jobb, men skal snart forflytte meg ombord til et skip som ligger ved kai her sammen med noen leverandører som skal fikse noen dippedutter.

I ettermiddag skal jeg prøve å få meg en lur, for jeg er trøtt som en strømpe etter en dårlig natts søvn.

BF:cool2

God søndagskveld fra HNL

Varmt her, luftfuktighet er det også :8:
Har rom i 26 etasje, og fremdeles så hører jeg mer enn godt nok hva de synger nede ved poolen. Og jeg som tenkte å ta tidlig kveld...

Da jeg hadde ankommet rommet så skulle jeg prøve å logge på nettet, men det funket ikke :8:
Etter over en time med telefonsupport så ser det ut til å funke.

Har i det minste hatt 2 fine flyturer i dag.

Ha en fin mandag forumister :)

Fordel med å ankomme fra østen: man våknet tidlig helt av seg selv. Ulempen er at som student har jeg intet behov for å stå opp på noe som helst fornuftid tid på mandager, som er fridag dette semesteret. En tur på butikken for å fylle kjøleskapet er dog sårt trengt

Go formiddag fra Trondheim
Røff start på morran, med maaange innleveringer og endel sykdom på jobb.Men nå er det imidlertid igang her, så får vi bare levere litt ekstra vi som er her.
Liten handlings etter jobb, for å forberede litt til torsdagens happening, da undertegnede har rund dag. Men først - kaffe !!

Ha en flotters dag :)

Mornings fra Sola. Dagen er ikke akkurat fullkommen i dag, men bedre enn gårsdagen som ble tilbrakt på "Lit de parade" etter festlig lag lørdags kveld.
Har i dag fått booket noe fly og hotell, men da jeg er noe sent ute denne gang var det selvsagt fullt på våre fantastiske "avtalehoteller" på Lillestrøm, så hva gjør vi da mon tro.

Ha en fin fin uke folkens.

God formiddag, diverse småplukk på kontoret i dag, lunsj ute på på prærien ila. dagen og et ettermiddagsmøte med noen fra det største landet i verden i ettermiddag.

God mandag fra Fairmont Olympic i Seattle. Måtte bare nevne det, for det er et helt nydelig hotell. Greie priser er det også.

Det mest unike er imidlertid kombinasjonen av følgende faktorer:

A: Jeg er oppe kl 06:40, og har vært oppe et par timer
B: Jeg har trent nok idag til at det er tung å taste på dataen
C: Jeg har ikke rørt brusen i minibaren.

Sånn går nu dagan. Ha det fjongt

Plaskregn i Skaun (alt normalt..)!

God ettermiddag ja, kom hjem fra Nord-Sverige i går, før ferden går videre sørover til Spania ons-lør. Får smake maaaaange wraps på tur begge veier. :)

Fnate: Metropolitan Grill anbefales om du liker en knallgod biff! Husker jeg ikke feil kommer kjøttet fra Harris Ranch i California, og smaker helt FANTASTISK!!! Finnes også en kuul whiskey-bar i Queen Anne som gir meg hodepine bare jeg tenker på den.. :) :)

Kos deg i Seattle, ønsker meg tilbake dit gitt!!

Kim

God ettermiddag fra heimen!
Våkna opp med en heidundrende hodepine, før min kjære søster disket opp med kaffe og jeg var klar til å forlate Oslo for denne gang. DY346 sørget for den delen, og siden det, de siste fire flightene, har vært -300 som har vært den vegen, så regnet jeg med at de setter inn en 8.... ehh, 300 igjen ja. Og ikke nok med det; jeg fikk den store ære av å være passasjer på LN-KKW, med meget gode seter, som et (og stort sett eneste) pluss. Er det noen som vet hvorfor de sender så mye gammalt ræl nordover? Ja, jeg er kresen på flytyper, og syns at å skryte av å ha en av de mest miljøvennlige flyflåtene i verden, og samtidig har ei bøtte med gammelmaskiner, som de atttpåtil MÅ prakke på oss nordlendinger, er unødvendig. Vel, merker skepsisen til å reise med de neste gang melder sin ankomst, så vi får se hva det blir til...
Nuvel, ha en fortsatt fin ettermiddag! :)

Fnate: Metropolitan Grill anbefales om du liker en knallgod biff! Husker jeg ikke feil kommer kjøttet fra Harris Ranch i California, og smaker helt FANTASTISK!!! Finnes også en kuul whiskey-bar i Queen Anne som gir meg hodepine bare jeg tenker på den.. :) :)
Kim

Takker. Skal se an programmet i kveld. Metropolitan Grill høres ikke feil ut. På den andre siden mistenker jeg at jeg har litt jetlag. Når jeg er oppe kl 05 og drar 300 meter i poolen borger det dårlig for kvelden ;)

Men den var vel likvidert innen du rakk å ta en? ^_^

Nei, han fikk ikke opp døra. Big scandal etc

Nei, han fikk ikke opp døra. Big scandal etc
Det er ikke snilt å holde tilbake nøkkelen da.

God ettermiddag fra California Pizza Kitchen i Kailua.
Pizzaen Hawaiian BBQ Chicken smakte meget godt! De prøvde å friste meg med dessert, men klarte å stå i mot :8:
Satser på en dessert en annen plass senere idag :p

Var ute i sanden med bilen tidligere idag, men siden det var en Wrangler så var ikke noe problem :p

God natt til de som fremdeles er våkne.
God morgen til dem som har stått opp

Back