God tirsdag morgen:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra bydelen som fikk Statsministeren i nye 4 år. Her kommer vi fortsatt og fly business class via Zürich og ikke ha Zürich som endelig destinasjon. Kaffe, nyheter på nett og radio er første del av programmet…så tar vel den store elektrikeren meg til toppen av byen. Tur ut til Kolbotn i ettermiddag. Bra tirsdag ønskes!

Morn fra Kristiansand. Her frokosterest det på Scandic Bystranda.

Registrerer at Jonas har invitert til fest, men hverken han eller gjestene trenger ta regninga...

Uansett, ha en fin dag!

Mornings fra L1. Kontoret kaller, så skal det følges opp både hockeytrening og fotballkamp i kveld. Samt spilles inn en podcast. Mistenker det blir utfordrende få til en løpetur.

Morn fra Tønsberg. Noe amputert arbeidsdag da minstemann skal få oppdatert antivirusen sin, men ellers ikke så mye som opptar ettermiddagen. Litt for mange møter på kalenderen i dag så tenker kaffen skal få ben å gå på her hjemme

Morn fra havet.
Hjemreisen nærmer seg og dagen i dag blir kun 8timer før det er hvile og på'ann til natten. Nattskift før hjemreise :censored:hvilken id**** fant på noe slikt(?)
Så er det en fritur uten planlagt reising. Det blir rart.

God morgen fra Oslo.
Her har man rent med dørene på kontoret, og fått startet dagen. Snart ajour i mailboksen også. Ett par Teams-møter også er i vente..

Utover det, er det vel bare å grue seg til 4 nye år, -med gårdagens valgresultat. Men noe annet hadde man vel ikke kunne forvente her på berget. Når man tror Oljefondet redder en..

Ha en bedre dag med andre valgmuligheter..

God tirsdag fra Oslo. Så glad vi ikke våkner til statsminister Listhaug. Oslo er annerledes, et av få fylker hvor Høyre fortsatt er større enn Frp. Så tror jeg nok Oslofolk er litt mer vant til annerledes hudfarge, andre kulturer etc enn i indre dalom i Møre at mye enkel populistisk retorikk ikke biter på. Irriterende at KrF ble større enn Venstre. Hadde håpa at det partiet var dødt en gang for alle.

God morgen fra Kongsberg. Valget gikk ikke akkurat som håpet. Uten å legge opp til noe stor politisk diskusjon så kan vi konstatere at Støre ikke får noe enkel jobb når han er avhengig av støtte fra 4 partier som er nokså forskjellige. Formen var ganske skral i gå, men i dag er den meget bedre heldigivs. Måtte faktisk ringe "livlegen" min også, men vi fant ut at så lenge det ikke var feber så gjør vi ikke noe. Antagelig bare litt ettervirkninger av cellegift kombinet med en litt hektisk program i helgen.

Vel, i dag er det landskamp igjen så den må sees på fjernsynet. Datoen 9. september er litt historisk for norsk fotball. For nøyaktig 44 år siden var dagen da Norge slo England 2-1 på Ullevaal. Lillelien sin kommententering av kampen er legendarisk

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Den 12. september skjedde det en enda større sensasjon i internasjonal fotball, men det får vi komme tilbake til på fredag

Morgon from Trondheim. Reknar ikkje med at utdanning og skule får noko boost (no heller), så det blir vel som det blir. Fint veir, men muligens det blir ein litt seinare dag på jobb.

God morgen fra det sørlandske, venter i spenning på at noen skal starte en budrunde så får vi se hvor langt vi eventuelt blir med. Tredje visning samme år i samme borettslag tilsier vel at vi liker plassen, så da er det vel bare å henge seg på og satse på at renta går videre ned? Dum som jeg var presterterte jeg å takke ja til å holde en times innlegg midt i primetime, men det får stå seg til.

God morgen fra et graatt Brussel. APs, Hs og Vs lokallag, sammen med Europabevegelsens lokallag her, arrangerte felles valgvake i Nord-Norges Brusselkontors lokaler. Det er fint at partiene kan samarbeide om slikt. Det var en uformell affaere som samlet nordmenn som er i Brussel av ulike aarsaker. Det var selvsagt blandede foelelser naar det gjaldt resultatet, men jubelen stod unisont i taket da prognosen viste at SP gikk kraftig tilbake. SP har kanskje ikke saa overraskende ikke et lokallag i EU-hovedstaden.

God morgen fra Santiago. Mørkt ute siden vi stilte klokken til sommertid i helgen, men det varer heldigvis ikke så lenge. Straks ut av huset for en solid treningsøkt. Ha en bra tirsdag.

God morgen fra bydelen som fikk Statsministeren i nye 4 år.

Litt bakvendt siden fyren er rød, er det ikke? 💲

G'morgen ... Her kokes det bikkjemat og preppes så bøtteballetten kan gjøre jobben sin. Håper jeg får klemt inn en lur før fotballkampen også .... pensjonistlivet er hardt.

Litt bakvendt siden fyren er rød, er det ikke? 💲

G'morgen ... Her kokes det bikkjemat og preppes så bøtteballetten kan gjøre jobben sin. Håper jeg får klemt inn en lur før fotballkampen også .... pensjonistlivet er hardt.
Han startet som Høyre-mann. Det var først i 1995 han meldte seg inn i AP. Såvidt jeg vet er det jo også Høyre og AP som er mest enig i sakene det stemmes over på Stortinget…

Back