• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Plutselig mandag

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Julemarsipan, kaffe og forum er slett ingen dårlig start på dagen. Liten pause i selskapslivet i dag - før det fortsetter hos et av flyselskapene som flyr på OSL i morgen - helt greit at det kun er 4-dagers uke. Kjør på - nyt livet!

God morgen fra Knausen. Litt kos i godstolen før man lemmer seg inn i den elektriske lissom-racerbilen. Pinnekjøttet i går ble faktisk en sekser og det var ikke et gram vossafår igjen på bordet. Reisefeber? Tja, nok til at man våknet 0400 og så var det i gang.

Mornings fra L1. Blir å forsøke meg på kontoret igjen. Satser på jeg er frisk nok. Så får jeg ta bett på hvor lenge jeg kommer til å hoste. Noen barn skal kjøres på trening i kveld. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Begynner omsider å komme ajour etter div festligheter som startet onsdag, og barn som ikke vil sove. Julebordene er unnagjort og det står fem arbeidsdager mellom meg og juleferien.

Hepp hepp fra FBU, avdeling hjemmekontor. Helgen gikk fort. Sov egentlig dårlig i helgen, men i dag måtte kona jage meg ut av sengen 06.50, men nærmeste kollega hjemme med sykt barn ble det hjemmekontor her også. Har sykt barn jeg også, men det kvalifiserer ikke lenger til "sykt barn" dag. TRD venter i kveld.

Vurderer en harry-tur til helgen (Sandefjord Strømstad). Hvordan er egentlig maks bølgehøyse 2,6 m med Color Hybrid for folk som ikke er spesielt sjøsterke?

God morgen fra et kliss bløtt Vestland. Det bøtter ned, noe det har gjort helt siden jeg kom meg hjem hit. På tur til Bergen nå og det blir lunsj med påfølgende cowboy strekk hos opphavet før overtid på jobb i kveld.
Ha en aller best mandag! :-)

God morgen fra hovedstaden.

Siste hele arbeidsuken i 2025, så da er det bare å brette opp ermene og legge ned en ordentlig innsats :) God mandag!

Plutselig mandag, ja ... En av ukas syv beste dager! Og som et ekstra pluss er mandagen Mad Dog Monday!

-6 og en blass sol her i det semitropiske. Pelsdotten synes dette er storveis, men jeg kunne godt tenke meg tall i den andre enden av skalaen ....

100-0048_IMG.webp

Da er man straks klar for den siste jobbreisen hos nåværende arbeidsgiver. Ned til Bergen og Bergen Børs til Torsdag.
Ha en fin en!

God ettermiddag fra Gaustad. Rimelig travel dag her som startet med å handle 48 flasker vin som skulle deles ut til Bongoister. Deretter satt jeg meg fast i heisen mellom 4 og 5 etasje heldigvis klarte en kollega å improvisere trekantnøkkel så jeg kunne smyge meg ut og det var en relativt overrasket Avarn fyr som etter hvert kom til tom heis. :)

I morgen skal en del av Bongogruppen opp til toppen av Oslo på Bongo-Camp med røde pølser og Excel.

Ha en ekstra best hum... mandag!

• Love
Reactions: EB
Back