Glad påskeaften (morgen, formiddag og ettermiddag også)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad påskeaften (morgen, formiddag og ettermiddag også)

God morgen fra Islands Brygge. Kaffe før tur her ute…så morgenmad og ny tur rundt i byen. Blir spennende å se hvor dagens frokost skal spises…bilene er uansett godt parkert frem til hjemreise i morgen. Nyt lørdagen du også!

Re: Glad påskeaften (morgen, formiddag og ettermiddag også)

Mornings fra Beitostølen. Det årlige påskerennet skal arangeres, selv uten snø. Fordelen at jeg ikke må grave frem noe i år. Ha en fin dag.

God morgen fra hybelen i Bergen.
Dagen er jo igang for noen, men hos opphavet starter den ikke før frokost som er satt til 10:00.
Jeg skal en liten tur innom butikken, så kaffe sammen med «gamblingen», deretter frokost.
Så blir det å få med ungene og sette kurs sørover til Stavanger.
Ha en nydelig påske lørdag :)

God morgen fra Grønland. Planlagt grillfest hos et vennepar i ettermiddag. Spørs om det ikke blir grilling ute og spising inne… Diverse kjøtt har ligget til marinering i natt, og beholdningen av øl og vin er rikelig. Heia Leeds! Ha en fortsatt strålende påske[emoji846][emoji214]

God morgen fra fjellet. Det var deilig med noen dager med ultra-norsk påske, men etter lunsj bærer det ned mot hovedstaden igjen. Ser ut som den overprisede symaskinen må ha litt strøm på vei ned grunnet ivrig tur oppover.

Lammestek med hele svigerfamilien i kveld som alltid er en slager.

God morgen fra Annecy, der solen skinner og det er Crêpes på menyen, før ferden etterhvert går videre mot Lyon.

Forståelig at Annecy er en populær plass å besøke, men man rekker vel å se det meste i løpet av noen timer, så litt usikker på om det er en plass det er verdt å anbefale å legge en overnatting til? Til tider små kaotisk by, med mye turister allerede nå, så da er det nok hakket verre i juli og august.

Så ut til å være en del fine og idylliske plasser å overnatte langs begge sider av Annecy sjøen, så det er kanskje å foretrekke om man er på disse kanter. Så er naturen som en melkesjokolade reklame, bare uten de helt stupbratte fjellsidene.

Last edited:

God dag fra Bergen.

Etter en lengre hjemreise fra ALC i går blir det en rolig dag i dag. Lite som skal gjøres og lite som skal skje.
Skal ikke besøke den lokale puben heller.
Bare ta livet med ro. God langhelg

FQTV

God dag fra cph. Sitter og venter på boarding complete for siste strekk. Blir vel en alkoholfri Mikeller for jeg satser på å rekke butikken før stengetid. Rimelig full maskin fra Atl. Tydeligvis slutt på tannbørste og sovemaske i plus nå. Noen svensker som satt og bablet til langt på natt? Er det egentlig kotume og holde kjeft etter matservering på nattflyginger?

Tydeligvis slutt på tannbørste og sovemaske i plus nå. Noen svensker som satt og bablet til langt på natt? Er det egentlig kotume og holde kjeft etter matservering på nattflyginger?

Å kutte sovemaske hørtes innmari kjipesen ut. Det trodde jeg nesten man fikk i economy fortsatt. Og definitivt kutyme å prate lavt etter lights out.

God dag fra Lillestrøm. Her har det blitt shoppet. Det har blitt støvsuget og ryddet. Det har blitt gjort en god del kontorarbeid. Bl.a underbygge hvorfor jeg føler det er sykt legit å viderefakturere min Bongo-booking fra Santiago til Dallas.

Nå skal jeg f**n meg åpne en Hansa Lettøl. Det er sjukt fortjent

Ha en ekstra elegant Påskeaften!

God tidlig kveld fra Oslo. Her har jeg ikke gjort så mye spennende i dag annet enn en tur i butikken som alltid stenger tidlig på aftendager. Var litt nære på å ryke på en bonusbooking på sparket til Stockholm men så titta jeg på værmeldinga og det var jo mer miserabelt der enn her så lot det være.

God morgen fra Islands Brygge. Kaffe før tur her ute…så morgenmad og ny tur rundt i byen. Blir spennende å se hvor dagens frokost skal spises…bilene er uansett godt parkert frem til hjemreise i morgen. Nyt lørdagen du også!

Hvordan kan man være våken kl 6 etter å ja drukket og spist godt frem til midanatt`? En forklaring ønskes!

Hvordan kan man være våken kl 6 etter å ja drukket og spist godt frem til midanatt`? En forklaring ønskes!
Noen av oss er bare skrudd sammen slik. Jeg kan fort våkne av meg selv 07-08 selv etter fuktige kvelder på byen til stengetid. Egentlig litt irriterende det der men men . Men tror nok EB er et mer entusiastisk A menneske enn det jeg er.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Back