God mandag morgen fra Narita!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen! Her er det mandag allerede. Leser flyforum og ser landinger på Narita fra vinduet på flyplasshotellet. En helt grei morgen! :-) Kom fra ITM i går med ANAs 787. Grei tur på economy. Det var min andre 787 tur. Greit å prøve economy også.
I morgen er det BIZ som gjelder. :-) NRT til MUC. Den flighten gleder jeg meg virkelig til!
Ha en flott dag alle sammen!

Hei og god morgen! Hørtes ut som en fin start på dagen. Ta gjerne et bilde av utsikten om du vil :)

God morgen fra Forus!

Tipper dette blir en travel dag, mye logistikk som skal unnagjøres og en hel bråte med folk som kommer tilbake fra ferie som ikke husker passord, nye kontrakter etc etc...

Nuvel, sånn går nu dagan! ^_^ Ha en fin en! :)

Mornings. Sergio og co leverte som vanlig på Hos Thea i går. Jobben kaller og det blir stort sett arbeid med årsoppgjøret. Fotball med noen kolleger etter jobb. Ha en fin dag

Last edited:
God morgon frå Jåttåvågen!

Då er vel jule-og nyttårsferien over og dei fleste er nok forventa tilbake på kontoret. Det blir nok trangt i kantina igjen....

Ellers er Stavanger velsigna med sidelengs regn og tre grader, det blir ein fin dag inne på kontoret ;)

Ha ein flott dag alle saman! :)

God morgen fra Bodø!

Nok en vinterdag uten tegn til vinter, så veistøvet får herje fritt.

Narita høres skikkelig fristende ut akkurat nå, men tipper at det ikke blir Tokyo før i august/september.

Ha en super dag alle sammen :)

God morgen fra Ruters røde. På vei til årets første arbeidsdag. Og oppdager til min skrekk at jeg ikke har en eneste flygning planlagt.

Mårnings fra Trondheim
Salg fra SAS my a**........(*bitter fordi den helga jeg skal ha billetter er det ikke noe tilbud*....:p )
Ellers regner jeg med det blir en fin dag,kaffe i koppen og de fleste kunder har meldt seg, så dagen får gå med til å ta igjen noe arbeid.

Ha en strålende dag :D :D :D

God morgen fra et forblåst Haugesund, våknet faktisk av vinden før 06 hundre i dag morges og har allerede vært på jobb en stund, Hardt å jobbe etter lang juleferie og alt for mye å ta tak i. Blir en lang dag på jobbe dette, uff.

Ha en fin dag.

Mvh
Fjordheim

...Salg fra SAS my a**........(*bitter fordi den helga jeg skal ha billetter er det ikke noe tilbud*....:p )
....

Kjøpte meg billetter til ein tur for 4 dager sidan. I dag har prisen gått opp! ;) Så, enig med deg -i tillegg glad for at eg booka for 4 dager sidan :colgate:

God morgen fra Forus,
Regn og sørvestkuling , på'an igjen her i Rogaland.
Første uken i det nye året går med til kurs.
Det blir oppfrisking av teoretiske kunnskaper.
Ha en fin dag

Trøtt morgen fra KSU. WF552 til TRD om en lille halvtime nå, men først skal en dugelig porsjon kaffe konsumeres. Ha en god en! :)

I dag tjener jeg dobbelt så mye og vel som det enn mine kolleger. Superekspertisen ble innkalt på overtid. Blir vel noe hyling fra Finansministeren om innkjøp av kåper og vesker. Sånn går no dagan.....

Trøtt formiddag fra Majorstuen! Fortsatt ingen snø i sikte i hovedstaden, desverre... Kommer nok noe cm oppe i Voksenlia, så det blir i allefall litt hvitt utenfor døra hjemme.
Reisesyk, men blir nok få flights før BKK og HKG med stor-familien i februar.

God formiddag fra Fjellhamar

Så for meg en litt rolig start på dagen, men det gikk til h.... når vi fant diverse sendinger med feil. Enten levert for sent, for mye, for lite el lign. Begynner å få en viss oversikt nå, men har brukt morningen på å nøste meg frem til diverse løsninger.

Satser på at resten av dagen blir litt roligere, og at resten av uka roer seg litt i forhold til hvordan Desember var...

Ha en fortreffelig dag

S

"God" morgen!
Det ble hjemmedag idag og det går i eplejuice+farris mix, håper å kunne få innpå noe mat i løpet av dagen og at man er back to OPS i morgen.
Skulle gjerne vært der idag med både 787, 346 og 777, men men :headbang

Ha en fjongere dag.

Last edited:
G'morgen fra et frøsent Nord-Georgia. Isfronten fra nord har krøpet nedover, og vi vil holde oss godt nedenfor streken i hele dag. Til natten ventes det 16-17 minus ... Brrr ... Lyspunktet er at solen vil titte frem ...
Skolene er avlyst - man vil ikke ha skolebusser uten varmeapparat på veien .. regner med at poden får fri i morgen også.

Blir en tur over til REM's fødeby i dag - vovsen skal på sin siste kontroll etter operasjonene. Han vil nok aldri bli 100% tilbake til full speed, men det er kanskje like greit. Da er sjansen mindre for at han vil slå opp skaden igjen.

Ha en fisefin dag ...

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz fra det Sørlandske!

Kroppen er i ulage, men på jobb måtte man. Trøtt som en strømpe etter juleferien.

Tell me why I dont like mondays.....

Hoy fra Sola, ingen god dag her i gården. Uken startet brått med prosjektmøte og påfølgende befaring. Kjenner at jeg fortsatt er i feriemodus men det mykner vell opp i løpet av uken får en tro.

Ha en fin en.

Back