God lørdagsmorgen fra det østlige Asia

Re: God lørdagsmorgen fra det østlige Asia

G'moorgen fra vestsørøst! Har sendt finværet østover, men temperaturen er likevel mer enn bra nok til å sitte på verandaen med morgenkaffen.
Spådd regn og torden utover, så utendørssyslene blir nok begrenset, men det gjør ingenting. Har masse lesestoff på Kindle'n min ...

Hepp fra Bergen. Hatt en fantastisk dag med to skyer på himmelen. Satser på at de små sovner greit slik at det kan nytes noe godt på terrassen etterpå.

God ettermiddag fra San Sebastian. Her er det 9 grader, men oppholdsvær etter et par døgn med regn. Litt rødvin på kammerset før det bærer ut for et foreløpig (!) siste måltid her i byen. Spør om det ikke blir en lite tur innom Museo Del Whisky også i dag, men håper jeg unngår en så dagen derpå som 17. var. God lørdag!

God kveld fra Røros
Så mue som 22 grader her oppe også og nyyydelih dag. Nå pils !!!!!
Skål kosmonauter :-)

Buenos tardes fra Lillehammer! Formiddagen ble tilbrakt på jobb, for å så miste stemmen etter at Boasson Hagen kjørte over målstreken. Fnatastisk atmosfære på Stortorget :D

Var DET låta som alle har hypa opp? Ærlig talt - Dama var fin, men låta var noe som Flyverelgen kunne prompet i søvne ... Heia Suomi !!

Ha ha, jeg slang inn en stemme på Finland. Måtte den dårligste vinne....Eurovision er jo det nærmeste man kommer idealtid ;)

Back