God lørdag fra 1478

Hypern

ScanFlyer Rusty
God lørdag fra 1478

God lørdag fra Ahus. Nattevakt og her sover pasienten min. Er fastvakt. Det er jaggu kjedeligere enn å se maling tørke. Dvs å se folk sove. Samtidig må jeg jo på et tidspunkt ta de vanlige målingene og funderer litt hvordan jeg skal unngå unødvendig vekking..

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Re: God lørdag fra 1478

G’… tja, whatever.
Her har jeg stort sett brukt dagen til å jobbe, men imellom alt annet ordnet forsikringspapirer for svigerbeistets snarlige transfer til et gamlehjem borti høgget her. Ingen liten jobb, et skjemavelde en sosialiststat verdig. Men etter to år er det snart ut. Flate, det blir deilig.

Ellers har dagens tordenvær buldret forbi. Kjølnet ned litt, men nå er det klamt og varmt igjen. Regner med repetisjon i morgen. Og i overmorgen. Og ….. så videre.

Lykke til med forhandlingene, men nå ser det ihvertfall ut som om Sud’en kommer seg avgårde.

G’… tja, whatever.
Her har jeg stort sett brukt dagen til å jobbe, men imellom alt annet ordnet forsikringspapirer for svigerbeistets snarlige transfer til et gamlehjem borti høgget her. Ingen liten jobb, et skjemavelde en sosialiststat verdig. Men etter to år er det snart ut. Flate, det blir deilig.

Ellers har dagens tordenvær buldret forbi. Kjølnet ned litt, men nå er det klamt og varmt igjen. Regner med repetisjon i morgen. Og i overmorgen. Og ….. så videre.

Lykke til med forhandlingene, men nå ser det ihvertfall ut som om Sud’en kommer seg avgårde.

Vært klamt i Oslo i går og gitt. Uansett over halvveis i vakta nå. Nå henta jeg frem laptopen min mens jeg hadde pause. Fått streng beskjed om å ikke forlate rommet under noen omstendigheter uten å få en annen til og være her. Uansett pasienten min tok det greit å bli vekket for disse målingene, blodtrykk osv så kunne rapportere dette videre til de som faktisk har et ansvar her. Dvs de autoriserte folka. Veldig stille i avdelingen og - ingen som drar i ringesnora etc. Helt greit det. Dvs jeg ringer på om det er noe jeg trenger da siden jeg jo ikke kan gå herfra.

God lørdag fra 1478

God lørdag/fredag fra SK908 11284 meter over Canada et sted hvor man akkurat har klemt i seg en Maine Lobster with smoked tomato vinaigrette and corn salsa til forrett.

Planen var egentlig å fly hjem lørdag 2. men feiget ut med tanke på streiken så booket om i siste liten.

En thriller det her, men er villig til å sette mye penger på at SK925 går som planlagt 12:20.

Men, hvis de kl 11:00 i morgen kommer ut av møterommet og sier det ikke er enighet, vil alle flighter da umiddelbart kanselleres eller vil de som mer eller mindre er klare til å dra, få ta av som planlagt?

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Kjøben.. thriller ja.. fytterakkern. Flyet går som nevnt 12.20 og forhandlinger ferdig 11. blir det streik og IAD ikke går så var det i følge de i skranken mer ellers mindre overbooket overalt.. Da blir det DY hjem og ferien litt i dass.

Ser dessverre ut som vi må dra ut på CPH 0530 og ta helvetes ruten CPH-KEF-JFK-TPA og redder i alle fall Florida ferien (men adjø til Tahoe og hei til Nissan)

20 timer fra dør til dør i monkey uten skjermer, to timer søvn og rimelig marinerte klær.

Syteru? Ja litt - ingen undergang, men kjipt.

Syteru? Ja litt - ingen undergang, men kjipt.

Det kunne vært verre. Husk at det er noen der ute som må fly KLM. God tur og tenk på hva som venter når dere kommer frem.

Men nå er hodet fullt av cask strenght Woodinville bourbon. Eller whiskey som vi lokale sier …. Natt natt.

Last edited:

Her borte i vest er Land Roveren ferdig pakket med 2xSUP - full tank til USD 6.05 billig ! Lang helg på Orcas Island, hvor vi giftet oss for litt over 24 år siden, det blir bare fantastisk. Favoritt restauranten et bestilt for flere kveldsmåltider, drevet 100% av de som US Supreme Court hater - hvor utrolig feil 6 prester kan ta !

God Espresso - godt bakverk - bryggeri - skulle nesten tro en var i Frankrike jfr OJB og Fnate (kloke menn ! )

God morgen fra Airport Francisco Sá Carneiro! :) Her på flyplassen i Porto har man kommet seg innafor og venter på at loungen skal åpne. Lufthansa flyet kom i går men allerede i går kom beskjeden om at 0600 ble til 0830. Vel vel, vi har heldigvis god tid i Frankfurt senere i dag. :)
Ha en ekstra best en i rute! 20220702_040953.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God lørdag formiddag fra 10400, Bangkok.
Her har en surra seg ned til Central world og lesker seg med en iskaffe.
I går var vi ute å spiste middag inne i en gammel L1011, fy flate så kult. Resturanten Na-Oh Bangkok leverte så bare rakker’n, litt kostbart til Thailand å være da, men dette anbefales.
kjørte selvsagt First Class meny og det gikk med 4 timer på 8 retter, i realiteten 12.
Tankene gikk tilbake til Dividend miles og F flyvninger med Asiana.
Eneste jeg savnet var en fyldig vinpakke, så det ble i stedet kjøpt boblevann pr glass og en fl.rød vin.
Straks blir det dagens trim, fotmarsj hjem til vask av klær samt tune litt opp i kåken.
Ha en glitters lørdag :)

350d91a5d3d489b85dfea7c966df5657.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra 7374:-) Stille morgen før frokost på Vertshuset Røros. Ikke mange planer på formiddagen men i kveld skal vi på Sound of Music utendørs på Opera di Setra i Tylldal. Ha en bra lørdag du også.

God morgen fra BT151 operert av Carpatair A319. Venter spent på resultatet av SAS forhandlingene; får se om vi kan på ferie til uka eller ikke. Ha en fin dag alle sammen!

God morgen fra Kongsberg sykehus. Deilig å sove hjemme gitt og så da hit for medisinene. Nattevakten har akkurat tatt målingene og koblet opp antibiotika. Det skal tas noen blodprøver etterhvert, før jeg drar hjemover igjen. Lite planer for dagen. Det er overskyet og ikke så varmt her i dag så en gåtur må jeg prøve å få til.

God morgen fra 4035. Det ble visst noen timer på kontoret på morgenkvisten i dag. Ut å spise lunsj med en kompis litt senere. Ha en fin en!

Morn fra Kolsås.
Ikke berørt av streik her, men har en kamerat som skal med samme IAD-balje som Sud og Co så er jo spent på hvordan det går.
Ingen store planer for dagen men blir vel å følge med på noen syklister på villspor, da de forsøker å sykle Tour de France i Danmark

Det kunne vært verre. Husk at det er noen der ute som må fly KLM. God tur og tenk på hva som venter når dere kommer frem.

Men nå er hodet fullt av cask strenght Woodinville bourbon. Eller whiskey som vi lokale sier …. Natt natt.

Ha ha..

Men skal for første gang fly Delta, og da en god gammel 767 :-)

Da sitter vi på SAS maskinen med streikefritt crew til Keflavik. Ufattelig bra service fra SAS. Booking manageren ringte 06.15 og sa at plan B var lurest. Hun var optimistisk til streiken, men HVIS den slår til så blir det bare tøys.

Nå bookes det febrilsk om på biler, avbestilles osv.

Kun fire rader pluss her og Dragen minte meg på at Island er utenfor Skandinavia så da er det Bloody Mary og Blanc de Blancs.

Last edited:

Da sitter på SAS maskinen med streikefritt crew til Keflavik. Ufattelig bra service fra SAS. Booking manageren ringte 06.15 og sa at plan B var lurest. Hun var optimistisk til streiken, men HVIS den slår til så blir det bare tøys.

Nå bookes det febrilsk om på biler, avbestilles osv.

Kun fire rader pluss her og Dragen minte meg på at Island er utenfor Skandinavia så da er det Bloody Mary og Blanc de Blancs.

God tur. Her hadde det vært spennende med en liten triprapport.

Riktig god tur Sud, du får se på det som et lite eventyr og en god historie. Krysser fingrene for null problemer og smooth sailing!

God morgen fra Grønland. Lat morgen i senga med kaffe og iPad. Fortsatt noen dager til ferie og ingen store planer for helgen. Gråvær i Oslo, så får kanskje bli med fruen på litt shopping. Ellers kan man jo slå ihjel noen timer foran tv’en, der skal det både sykles og kjøres fort i løpet av dagen. Ha en finfin helg, håper alle farende folk kommer seg av gårde som planlagt[emoji846]

God morgen fra København og 19 etasje på Royal. En løpetur er gjennomført og nå venter frokost. Lunsj på Slotskælderen hos Gitte Kik og derfra går det vel slag i slag

8ccdef14f9012fd27821ab0ecbe91dbb.jpg

Back