God lørdag fra 1478

Re: God lørdag fra 1478

Dæææven, her var det mange på tur. God tur alle sammen, og bra at til og med Sud med familie kom seg avgårde. Skjønner jo i og for seg at KEF ikke var drømmeroutingen, men det er nå litt eksotisk.

Her er det stille i slottet. Vi var begge i så god form igjen i går at det ble senkvelds biljardturnering med fludiumbonus. Resultatet er at jeg sitter alene her og sutter på kaffekoppen mens Storsmurfen purker. Men om ikke så alt for lenge er det vel fanfare og opp for å bade og spise baguetter.

Same procedure as every day, James.

Ha en ekstra stilig dag, om dere er i København, Orca, Tylldal, Bangkok eller Lisboa. Selv de som flyr KLM ønskes en god dag i dag!

Her borte i vest er Land Roveren ferdig pakket med 2xSUP - full tank til USD 6.05 billig ! Lang helg på Orcas Island, hvor vi giftet oss for litt over 24 år siden, det blir bare fantastisk. Favoritt restauranten et bestilt for flere kveldsmåltider, drevet 100% av de som US Supreme Court hater - hvor utrolig feil 6 prester kan ta !

God Espresso - godt bakverk - bryggeri - skulle nesten tro en var i Frankrike jfr OJB og Fnate (kloke menn ! )

Håper dere får noen orcas mellom SUP’ene!

Her borte i vest er Land Roveren ferdig pakket med 2xSUP - full tank til USD 6.05 billig !

3.87 både på Walmart og Costco her hos oss. :).

Lykke til med orcaspotting. De skal være aktive om dagen.

Kroppen ble såpass mørbanket av denne nattevakta at ja det sa rett og slett litt stopp. Så lurer litt på om jeg skal forsøke å få meg fritatt fra det. Volvat legesenter ble iallefall en del rikere. Men nei jeg visste kanskje litt at dette kom til å skje også - i februar 2020 dro jeg til LA og kom aldri inn i noen som helst tidssone. Var trøtt og sliten og følte meg smådårlig konstant hele tiden så turen var ikke noe morsom. Det blir litt det samme som å jobbe nattestid. Fikk kanskje 2 timer på øyet etter jeg kom hjem fra vakt, det er jo helt katastrofe.

Men legen der ville ikke gi sykemelding for noe mer enn i dag så får prøve natt til mandag og da er man heldigvis ferdig med det for en god stund. Tror ikke akkurat dette er en helt ukjent problemstilling blant turnusarbeidere. Tror arbeidsgiver må være litt lei av meg allerede. 2 deltturnus er bra, det liker jeg. Men seige 22-08 vakter meh not so much har jeg funnet ut.

Last edited:

God aften herfra. Enda en fantastisk fin sommerdag i hovedstadsområdet. Ser ut om det blir litt mindre varmt fremover, men fremdeles sol og fint. Ha en fin sommerkveld!

Da er vi idet minste på JFK. Neste fly er nesten tre timer forsinket og tre sv fem kofferter er borte.. Herlig tur dette sp langt. Nå er det vel 43 timer siden vi forlot det trygge hjemmet. Her kunne det fint vært masse mat for VG selfies. Det sjukeste er at barna holder fortet som helter. Litt trøtt nå og pressekantene på skjorta begynner å denne ut. Dragen bare gliser (lurer på om hun smugdrikker)

Dragen bare gliser (lurer på om hun smugdrikker)

Eksempel til etterfølgelse.

5 kofferter? Alt dere trenger i Florida er shorts og t-skjorter. Det er billigere i en av statens ti millioner surfshops enn bagasjeavgiften. Trenger du formalwear kjøper du en Mikke Mus golfskjorte.

Da er vi idet minste på JFK. Neste fly er nesten tre timer forsinket og tre sv fem kofferter er borte.. Herlig tur dette sp langt. Nå er det vel 43 timer siden vi forlot det trygge hjemmet. Her kunne det fint vært masse mat for VG selfies. Det sjukeste er at barna holder fortet som helter. Litt trøtt nå og pressekantene på skjorta begynner å denne ut. Dragen bare gliser (lurer på om hun smugdrikker)

Bra reiseforsikring ved forsinket bagasje er nøkkelen til brede smil.

Nå er flyet seks timer forsinket og en del ganske hissige passasjerer på JFK. Nå begynner det å blir en artig tur. Ringte Sixt og de stenger kontoret en halv time før vi lander så der røk leiebilen også. Så etter midnatt en gang (kanskje) sitter vi bil-løs med to koffert i Tampa. Nå må det vel snu snart..

For å si det ganske tabloid - tenk hvor mye SAS (som man er en meget god kunde av), har ødelagt for vår families feire.

Auu .. den er lei. Maskinen har landet, ser jeg .. Lack of crew?

Burde ihvertfall ikke være noe problem å få tak i Uber på den tiden hvis hotellet er innen rimelig rekkevidde. Ellers er det gode deals på noen av flyplasshotellene, hvis du sjekker appen 'Hotel Tonight'

Back