God lørdag fra Wien!

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
God lørdag fra Wien!

Guten morgen!
Her sov man godt i natt og straks er det ned til frokost og kaffe. :) Fin tur nedover med OS i går, var relativt full kjerre så ekstra best med et blokkert et ved sin side.
I dag blir det en runde i Wien og julemarkeder skal besøkes!

God lørdag ønskes! 20221118_150038.jpg20221118_153452.jpg20221118_170046.jpg20221118_185303.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Re: God lørdag fra Wien!

God morgen fra Hvalstad. Her må det ryddes litt og forberedes for litt festivitas i morgen. Litt logistikk med barn, innklemming av en løpetur, før de håpefulle sendes til de gamle for kvelden, så stikker vi ut å spiser i kveld. Ha en fjong dag

God morgen fra Ris. Kaffe og kokosmakroner servert på senga…kjenner jeg kan takke ja til en kopp til nå. Et par ærend i løpet av formiddagen før det blir pinnekjøtt med familien på Nordstrand i kveld. Nyt dagen!

God morgen fra Forus. Det ble en ekstravakt i hula her. Passer fint med overtidsstillegg og halv skatt i desember. Ha en fin en!

God morgen fra Bodø. Akkurat ankommet Clarion hotellet etter en natt uten så forferdelig mye søvn på nattoget. Da er det ekstra best når Storsmurfen har ordna skikkelig velkomst.

Så da er det litt skåring før vi har tenkt å besvime bittelitt.

Ha en super lørdag

d43be538d757d19fefa58d734965139f.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

God formiddag, nå er det på tide med en kjapp joggetur før spyling av legemet. Nesten ferdig med Dn. Planen videre er besøk av svigers, bestille siste billetten til lax, finne ut om det er verdt å betale litt for mye for dårlig kvalitet i Sfo for å beholde Diamond hos Hilton neste år. Det har vært verdiløst på tidligere turer til Usa i år, men det kan ko hende st en i 2023 ikke trenger betale 20000kr for billetten til Asia.

Sud, ringer du Avis, Sixt etc i Norge eller USA for å trylle frem biler? Og skrev du en tripreport fra en familietur i California, eller var det bare diverse innlegg?

God morgen fra Knaus Ferrat.. Da fulgt man noen Amerikanske forskningsresultater og testet ut Flagyl og alkohol i går kveld og overlevde. Dragen mente at hun kunne strekke seg til å ringe 113 hvis det gikk galt. Da ble det heldigvis ikke halal-mimosa på morgenkvisten heller.

Nå er det utrolig nok det jeg trodde vi slapp med villa - dugnad i nabolaget. Litt kort varsel, eller sp hadd vi jo leid inn noen polakker til å stille for oss.

Gleder meg ufattelig til julebordet med Dragen i kveld.

29551930-B8FD-474B-96B0-A05723AF9F0E.jpeg

God ettermiddag fra Bangkok. i går var vi tilbake etter en uke ferie i nord Thailand. Så i dag har vert en slakk dag, stort sett ved bassenget frem til nå. Nå blir det en dusj og så ut på dagens trimm, fotmarsj.
Ha en fin fin lørdag :)

God morgen fra Knaus Ferrat.. Da fulgt man noen Amerikanske forskningsresultater og testet ut Flagyl og alkohol i går kveld og overlevde. Dragen mente at hun kunne strekke seg til å ringe 113 hvis det gikk galt. Da ble det heldigvis ikke halal-mimosa på morgenkvisten heller.

Nå er det utrolig nok det jeg trodde vi slapp med villa - dugnad i nabolaget. Litt kort varsel, eller sp hadd vi jo leid inn noen polakker til å stille for oss.

Gleder meg ufattelig til julebordet med Dragen i kveld.

View attachment 52372
Fordrer nok plass mellom villaene for å slippe dugnad;-)

En av grunnene til at jeg rømte landet. Den andre sitter i sofaen .. ;)

G’morgen, ja. Skikkelig nullføre med stålis på bilene, men skal ikke ut så who cares. Nå venter vi på at solen skal ta litt, så blir det ut med løvblåser, rake og fyrstikker. The Pyro Man gleder seg …. ;)

Muligens en tur til Freedom Mill for en hælliter med guttungen. Kanskje tar vi med S&W’en, det er skytebane i samme bygget. ;)

God kveld fra Kongsberg.

Rolig dag her i dag. Det begynte å minke litt på vedbeholningen så jeg fikk bestilt et lass for noen dager siden som vi hentet i dag. Rimelig var det også og en veldig hyggelig mann som solgte veden.

Jeg fortsetter min linje med Flagyl uten alkohol. Tror det er tryggest i min situasjon. :)

God aften fra Bygdøy.
Tilbakekomst til gamlelandet markeres med Guy Charlemagne, Chablis og Alex sushi take away, suveren combo i kveld. I tillegg sies det nå at en ikke trenger møte på jobb før tirsdag, ikke mandag. :cool:

Last edited:
Back