God tirsdag fra Lørenskog

Hypern

ScanFlyer Rusty
God tirsdag fra Lørenskog

Nattevakt på sykehuset, nærmer seg halvveis. Nokså rolig og greit hittil. Ha en fin dag

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Re: God tirsdag fra Lørenskog

God tirsdag fra "under dyna men på Amerikansk tid"... :)

God mårnings fra Bangkok hvor morgenkaffe’n nytes med terrassedøren godt lukket og aircondition på. Det merkes at vi er på vei inn i den varme og fuktige årstiden.
Ha en fin fin tirsdag :)

God morgen fra Røros. Klar for å starte arbeidsdagen om noen minutter - sammen med en 3 - 4 kopper kaffe. Forberede et par intervjuer, innspilling av podcast og litt youtubing før jeg tar fåkvekden om 12-13 timer. Nyt tirsdag du også.

God morgen fra Hvalstad. Dobbel planleggingsdag, og den falt på meg i dag. Med dagens regnvær så lukter det inneaktiviteter. Dessuten skal det lages podcast. Ha en fin dag

God morgen fra bortekontoret.. Forsinket fly inn i går så i seng 03.00 - den kjenner man jo litt men så lenge man har Iglesias-tan så er alt bra. Avinors Park and Go fungerte fint og Dragen var sjåfør da også severingen på flyet fungerte vel så bra..

God morgen fra Son. Da er jeg tilbake på Catosenteret igjen for 3 uker til med opptrening. Dagen i dag startet først med litt blodprøver og deretter badminton med en av fysioterapeutene. Skikkelig morro med badminton. Jeg fikk satt fysioterapeuten skikkelig på plass. Hehe. Hun hadde ikke mye å stille opp mot slagene til den godeste Andersen. Nå venter samtale med sykepleier og etterhvert mer trening.

Jeg blir visst et år eldre i dag også viser kalenderen. I fjor ble dagen feiret på Riksen og i år blir det på Catosenteret. Nå var jeg hjemmom på helligdagene så vi fikk invitert til selskap på søndagen. Det var riktig hyggelig.

God tirsdag fra Forus. Back in business etter to uker "out of office". Lunsj akkurat unnagjort og det var digg å få noe mat i kroppen. Nå venter noen timer til med resepsjonsarbeid før man ryker på to dager fri siden helgen skal tilbringes på jobb. Ha en fin en forumister!

God tirsdag fra under dyna på amerikansk tid. Uten gåsøyne.

Lett oppladning før det legges ut på topptur. 6 arbeidsdager står for døren. Hælvetesuke. Men sånn er det ..

God ettermiddag fra Bayern. Regn i dag, etter strålende vårdag her i går.
Suverent med Sas´nye direkterute HAU-CPH, søndag var det bare 50 min ventetid før videre til MUC, og ca. 10 meters gange fra ene gaten til den andre. Likte virkelig Embraer-195 i Sas-regi, må da være de beste (økonomi)setene i flåten (?)

God ettermiddag. Her var det ganske så behagelig frem til 09.00, men etter det har det haglet på med requester om diverse. Også er det dette hel***s hr selskapet som ikke har klart å få til dn onboarding av folk korrekt hittil i år, av ni forsøk. :headbang:headbang:headbang .

Noen som snakket om drikking?

Du store alpakka fra Gaustad og bortekontoret. Tung dag i dag altså, etter at vi ikke helt snudde døgnet i går. Ekstra tungt kanskje, siden jeg vet jeg skal op igjen kl 04.30 i morgen for å reise tilbake til USA igjen på jobb. Etter 2 dager hjemme.

Gleder meg noe sinnsykt til å komme tilbake fra denne siste store jobbreisen i denne omgang. Da blir det mange uker hjemme med trening, salat og noen hverdager.

Ha en ekstra best dag. Tirsdag

Du store alpakka fra Gaustad og bortekontoret. Tung dag i dag altså, etter at vi ikke helt snudde døgnet i går. Ekstra tungt kanskje, siden jeg vet jeg skal op igjen kl 04.30 i morgen for å reise tilbake til USA igjen på jobb. Etter 2 dager hjemme.

Gleder meg noe sinnsykt til å komme tilbake fra denne siste store jobbreisen i denne omgang. Da blir det mange uker hjemme med trening, salat og noen hverdager.

Ha en ekstra best dag. Tirsdag

jeg føler deg altså, nå skulle jeg altså bare ha en nattevakt og så ikke helt poenget med å snu døgnet. Sliter noe helt sinnsykt med å holde meg våken nå haha. Jeg tror Cola-automaten på Ahus ble ganske så glad i meg etter at jeg kjøpte noen Monster av den i går. Men men har ikke noe grunn til å klage, nattevakter er som oftest rolige og kos, men 10 timer er lang tid. Misunner ikke akkurat legene som har vakter som er langt lenger enn det og det er den gruppa der som må tenke rasjonelt oppi det hele, men så skal de jo i teorien ha noen lenger pauser innimellom der da.

Back