God mandag fra Ahus

Hypern

ScanFlyer Rusty
Her er nattevakta godt over halvveis etterhvert blitt. Veldig hyggelig pasient å være fastvakt for. Ellers i avdelingen er det fryktelig rolig har jeg inntrykk av. Belegget er ganske lavt. Så resten av gjengen sitter vel på vaktrommet. Ikke hører jeg noen klokker som de må besvare heller. Klokken 6 får jeg vel ta de vanlige målingene tenker jeg.
Ha en fin mandag!

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra kontorkontoret. Arbeidsdagen er godt i gang og det blir om ikke døgnåpent så i allefall langåpent på denne avdelingen i dag. Kveldsflyet hjem til Ris i dag - men heldigvis kjører vi opp igjen allerede på torsdag. Ha en best start på uken!

God morgen fra Furuset!
Ny arbeidsuke er i gang og det er fint. :)

Masse lykke til ønskes SK384 i dag!

Det er litt høst i lufta nå. Gjess flyr i V formasjon og temperaturen er ti grader. En humle satt våt og så ut til å sove i "kulda"!
Blir nok bedre i løpet av dagen! :)

Ha en fin dag og en ekstra best ny uke! 20220822_053822.jpg20220822_053804.jpg20220822_053853.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Hei fra bortekontoret. Sjokkert over hvor fort nok en helg forsvant.. nydelig søndag med markatur, flyspotting med junior og så en svært god fårikål. For en ufattelig enkel, men herlig rett.

Plutselig ble det middag i kveld med mine overordnede fra fyrstedømmet og jeg ble bedt om å finne noe bra italiensk i Oslo til nettopp italienere. Der sliter jeg litt.

Nyt dagen.

5E296825-0478-4629-A681-303E2F2A4E5E.jpeg

Grusomt trøtt morgen fra Berlin. Når jeg gav meg fra festen i går sa jeg til gutta at jeg er imponert om jeg kommer i dag og det står en "Berlin-Bjørn" på konferanserommet vårt.

Våknet til dette stolte bildet.

A-laget skuffer aldri.

Nå venter 6 timer med back2back si ting og spille sang.

Ha en fin en.
3d1e3417899807a33c0f10366e5ee0fa.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Last edited:
Hei fra soria moria. Her får en sitte og høre på folk som er mye smartere enn seg selv.

God bedring alle sammen

Plutselig ble det middag i kveld med mine overordnede fra fyrstedømmet og jeg ble bedt om å finne noe bra italiensk i Oslo til nettopp italienere. Der sliter jeg litt.

Nyt dagen.

Trattoria popolare? Bono er dessverre stengt mandager.

God morgen fra FBU. Morgenjogg med soloppgang, rådyr og magisk tåke et sted inni Oslo sammen med en arving var en god start på dagen. Endel vanskelige samtaler utover dagen, men håper å få sett på en bil på ettermiddagen før fotballtrening.

Hverdagen er definitiv tilbake.

God morgon från STO. Idag är jeg på ferie og flyr i efter Lunsj till AES via OSL og TRD. Blir Moro at besøke nol en norsk by, begynner og bli noen jeg har sett.

G’mandag. Aldri feil å åpne uken med et par fridager. Og i tillegg er det jo Mad Dog Monday.

baf591538bfae9b47a4a9387efc3c3e5.jpg

Back