LN-MOW Flyklapper Medlem 25 Jan 2008 #21 Sats paa bikkje med pels neste gang .. min border collie/australian shepherd mix har ingen problemer, selv i sprengkulde. Jeg gaar hjem .. foeler meg moekkadaarlig .. samme skiten som noen av gutta hadde i Seattle. God aften.
Sats paa bikkje med pels neste gang .. min border collie/australian shepherd mix har ingen problemer, selv i sprengkulde. Jeg gaar hjem .. foeler meg moekkadaarlig .. samme skiten som noen av gutta hadde i Seattle. God aften.
Someone Moderator Medlem 25 Jan 2008 #22 LN-MOW said: Jeg gaar hjem .. foeler meg moekkadaarlig .. samme skiten som noen av gutta hadde i Seattle. God aften. Click to expand... Tequila?
LN-MOW said: Jeg gaar hjem .. foeler meg moekkadaarlig .. samme skiten som noen av gutta hadde i Seattle. God aften. Click to expand... Tequila?
dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 25 Jan 2008 #23 Og i Seattle straaler solen og jeg om kapp....uken endte med en solid forfremmelse....2008 blir et utrolig utfordrende og artig aar.....
Og i Seattle straaler solen og jeg om kapp....uken endte med en solid forfremmelse....2008 blir et utrolig utfordrende og artig aar.....
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 25 Jan 2008 #26 dc-8-63 said: Og i Seattle straaler solen og jeg om kapp....uken endte med en solid forfremmelse....2008 blir et utrolig utfordrende og artig aar..... Click to expand... Straalende! Gratulerer!
dc-8-63 said: Og i Seattle straaler solen og jeg om kapp....uken endte med en solid forfremmelse....2008 blir et utrolig utfordrende og artig aar..... Click to expand... Straalende! Gratulerer!