God Fredag Morgen

God fredag alle sammen ... etter en slitsom fridag er det klart for jobbhelg, saa det skal bli godt aa slappe av .. hehe ...

8 grader og regn, og meterolygen spaar topptemperatur paa 10. Saavidt vi slaar Mosjoen idag, vel ... ?

God ettermiddag fra Mosjøen!

Har hatt fri i ca 24 timer nå før en arbeidshelg @ MJF venter på meg! Det vil vel aller helst gå bra, men været har vært ustabilt og endel individ har vært plaget med snag så vi krysser fingre og tær ;)

8 grader og regn, og meterolygen spaar topptemperatur paa 10. Saavidt vi slaar Mosjoen idag, vel ... ?

Mosjøen melder om 5 "varme", mest grått med litt ispedd blått) og vått. Det hvite fremmedlegemet i fjellet er kraftig redusert i dag og vi håper det blir lenge til vi ser det igjen! Årets oppdatering på De-icerbilen er dog unnagjort så jeg er klar ^_^

E!

God dag fra Egersund

TGIF! Her i Egersund så flyter det snart over.... Det har regnet så mye i det siste at det er godt på vei til å bli "storflom". Venter verre flom enn i 2006

Den båten det er bilde av antar jeg at er den jeg så for halvannen time siden, og da hadde den buken i været! Håper været blir bedre og at vannet synker igjen ila helgen.

Ellers så har det blitt helg og resten av dagen skal det slappes av.

Ha en fin helg forumister! :)

etter en telefonsamtale med HR skjønner jeg enda mindre av svenske foreldrepermisjonsregler. Så, om noen er eksperter på reglene for pappapermisjon og utbetalinger i Sverige så ta gjerne kontakt. Ser for meg at det fort blir å ta ut fire uker ferie i mars 2009....

*kremt* Martin legger seg nå..

Du var vel desverre ikke helt alene der.

Da er dagens forelesninger unnagjort, jeg er sjekket inn på 24C på SK472 - bakre exit-row som viste seg som et meget godt sete sist jeg reiste med SAS' A321... (Og nå reiser jeg jo på paid ticket også, så trenger ikke ha dårlig samvittighet for å ta opp en exit row fra en betalende passasjer en gang...).

Da var baken parkert i Sjefsstolen og en Starbucks-latte er strategisk plassert ved høyre hånd. Etter å ha kjørt guttungen til skolen i drittværet, er jeg enda mer takknemlig for å slippe Atlantas rushtrafikk. Selv på småveiene er det kork idag ...

God morgen fra New York City. Kom oss ut av Nashville og tilbake til verden i går, det føles bra. Tok en liten spasertur i går, og havnet på toppen av Empire State Building midt på natten (1-tiden). Det var faktisk utrolig kult - og ingen kø!

Nå er det vel tid for å finne seg litt frokost, må bare måpe litt over børsutviklingen først. Og i morgen blir det hockey i Madison Square Garden!

God morgen fra Seattle hvor det er avgang til Vancouver...kom hjem fra Liverpool via SFO med Virgin Train, Virgin Atalantic and Virgin America....som alle 3 leverte svaert gode produkter....mere i Trip Rapports senere i helgen....ha en fin fredag....det skal vi Vancouver er alkltid topp

God formiddag fra Chicago. Bare saavidt varmere enn i Hotlanta i dag, regn og drittvaer her ogsaa, men trafikken gikk slett ikke verst i morges.

En kompis er paa besoek i byen og jeg forlater tidlig i dag, happy hour venter i 3 tia

God helg

Og i Atlanta er det Happy Hour allerede .. oppvarmet kinamat og en Red Hook Longhammer. :cheers:

Tok en liten spasertur i går, og havnet på toppen av Empire State Building midt på natten (1-tiden). Det var faktisk utrolig kult - og ingen kø!!

Har de åpnet toppetasjen igjen? 102 etasje eller noe sånn?

E!

Back