Glad fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
G'morgen fra Amerika Soeroest! Her er tempen saavidt paa sydsiden av null, og dagen ser ut til aa bli levelig med 14-15 varme etterhvert ... Kanskje blir det ettermiddagskaffe paa terrassen? 'Teppegjengen' kommer ved nitiden for aa legge teppe paa soverommet, og forhaapentligvis gjoer de seg kjapt ferdig.

Og i kjoeleskapet staar det en sixpack med Stone IPA ... T-6

Har connectet flere ganger T5-T5 til og fra USA, hyggelig opplevelse:)

Eh, jeg mente T-5 som i 5 dager til avreise ;).

Men jo, skal connecte gjennom T5 på LHR, med en liten avstikker til Sofitel i mellomtiden ;). More details coming soon to a tripreportforum near you ;)

'Teppegjengen' kommer ved nitiden for aa legge teppe paa soverommet,.......

Da dukket det opp to herrer fra Iran, og her sto jeg i min 'Achmed The Dead Terrorist'-t-skjorte .. Jaja .. da blir det vel jihad på meg også før mørket faller på ... :wow:

Da dukket det opp to herrer fra Iran, og her sto jeg i min 'Achmed The Dead Terrorist'-t-skjorte .. Jaja .. da blir det vel jihad på meg også før mørket faller på ... :wow:

Steining før lunsj! :colgate:

Takk for det!

BF:cool2

God ettermiddag. Ble en hektisk dag i dag, først et heldagsmøte (nesten) før jeg rakk å avslutte med en to timers skitur. Nå blir det straks fredagskveld, og da fortjener jeg litt :drinkfor å lade opp til neste uke der det blir armer og bein over stokk og stein i fem dager til ende.

I dag er det også 10 år siden jeg ble sammen med den fantastiske unge damen som nå er min kone.

:nor Gratulerer :cheers:

Ha en fin helg alle sammen!

LN-MOW er du ennå i live? :)

Langhelg i USA med Martin Luther King Jr-dag. De har så mange fine fridager her i landet! God helg!

God morgen fra Chicago!

Her er det rundt 0 grader og dårlig sikt. En eller annen luring i Singapore har funnet ut at MLK skal være en fridag for oss noe som er helt ok :P Ikke mange andre enn banker og det offentlige som har fri på mandag... og SingTel selvsagt :P

Turen går til Vail der vi skal campe på Park Hyatt til mandag.

Ellers stopper forhåpentligvis en venninne innom O'Hare i dag. Det håper jeg inderlig at hun gjør..

Grattis til Learjet.. Fantastisk prestasjon!!

God helt ønskes alle

God Kveld,
En lang dags ferd mot natt nærmer seg slutt.
Startet ut fra Risør Hotell tidlig idag og kjørte opp til Torp for å ta WF438 og LN-WDH over til Sola.Lite folk ombord.
Fin flight over , skyet over det meste av landet.
Rapport skriving ut over ettermiddagen før det omsider ble helg.
Etter en travel jobbuke skal det bli godt med andre aktiviteter.
Bilder fra dagens flight ligger under går i grått og hvitt.
Ha en god helg.

Attachments

• DSCN8214.JPG
    DSCN8214.JPG
    59.9 KB · Views: 55
  • DSCN8215.JPG
    DSCN8215.JPG
    66 KB · Views: 54
  • DSCN8217.JPG
    DSCN8217.JPG
    84.3 KB · Views: 54
  • DSCN8220.JPG
    DSCN8220.JPG
    105.4 KB · Views: 54
  • DSCN8228.JPG
    DSCN8228.JPG
    88.3 KB · Views: 54
Som sagt, så gjort....

Bergen, here I come!

Håper denne blir spilt...

Hvis vi skal holde oss til samme plata håper jeg Engel blir spillt :colgate:

Fine bilder OJB, nå fikk jeg faktisk litt lyst til å fly...

Back