God fredag !!

Opp og stå før kl. 12:00. Nitrist vær med noe regn. Men, men... Parkteateret i ettermiddag kan bli trivelig. Kanskje det blir noe mat å putte i ansiktet også.
Vi sees!

G'morgen her vestfra. 18 grader og skyet skal bli til 24 grader med regn og torden etterhvert. Kona skal paa jentetur til Savannah, saa guttungen og jeg skal til hytta til svigermor og rydde etter vinteren. Det er ingen som har vaert der siden november, saa jeg frykter det vaerste ...

Fire fridager er paabegynt. Godt med en break.

God ettermiddag fra Tananger,
Noe vått og grått her idag.
Kun halv dag på jobb idag for å komme ajour med aktivitetene i prosjektet før neste ukes utfordringer
Kun en måned til sommerferie begynner idag.
Helgen skal brukes med familie og utflukter.
Ha en god helg alle forumister.

Lunsj på Grefsenkollen ble en suksess...liten meny men du verden hvor mye smak... Rakk også å få med oss utsikten før det det dårlige været ble enda dårligere...

Her er jeg ferdig med flere timers indretjeneste! Nå venter dusjen, og så er det på bar om en time. På innsiden av disken i kveld, desverre!

Skulle gjerne vært på treffet i Oslo i dag, men noen må holde hjulene i gang!

BF:cool2

I Køben blir det en studieweekend, med undervisning i morgen klokken åtte. Det innebærer en lettere vegetar-pesto-meal og et glass eller to i eget selskap.

Ha en god weekend!

Akkurat tilbake fra en liten shoppingtur ... det er nå lett å se hvor dårlige tider det egentlig er .. i strip-mallen, hvor blekkpatron-pusheren min holder til. er alle lokalene tomme unntatt ham, en spa og Wolfs Camera. Og Wolfs Camera er i siste fase av opphørssalget - de holdt nå på å kvitte seg med møblementet ...
Klippet håret i en 'ny' frisørsalong .. dvs det var en Great Clips som hadde stengt men hvoe en av de ansatte (en rumener) hadde tatt over lokalet og innredningen og prøvde å holde det gående for seg selv. Siden Great Clips betaler leia til kontraktsperioden utløper, klarer han seg sånn nogenlunde men er ikke sikker på om han kan klare det når dagen kommer at han må betale selv. Eieren virker imidlertid veldig samarbeidsvillig, så han hadde håp om at det skulle gå seg til ..
Og det samme ser man mange steder .. spesielt små-/spesialbutikker, restauranter og bensinstasjoner sliter og det er mer og mer tomme lokaler å se.

Og Walmart melder om stor kjøpelyst ....

Hei godtfolk og god ettermiddag.

Har forhåpentligvis hatt min siste skriftligeksamen noensinne og det skal nå feires med øl i rikelige mengder. Ønsker alle god helg!

Back